Deleted...
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Reageer dan helemaal niet...Ik kan helaas verder niet actief aan deze discussie meedoen, anders kom ik helemaal niet meer achter dit beeldscherm vandaan...
Ik heb toch de moeite genomen even te reageren op de Internet Consultatie. Misschien wel aardig als meer mensen dat even doenHet neemt maar 10 minuutjes van je tijd.
Bron: http://www.knvvl.nl/afdelingen/modelvliegsport/Omdat het vliegen met modellen is onderworpen aan de luchtvaartwet houdt de afdeling ‘Modelvliegsport’ de belangen van haar leden in de gaten, verdedigt die waar nodig, en is ook verder actief rondom zaken als terreinproblematiek, veiligheid en verzekeringskwesties. Daarnaast helpt zij mee bij het organiseren van modelvliegevenementen en wedstrijden die zowel nationaal als internationaal worden gehouden.
Voorafgaande regelingen, die voor álle modelvliegers golden, hebben WIJ afgetimmerd. Kosten die daarmee gemoeid waren, werden door de KNVvL leden gedragen. Niet-aangeslotenen zijn daar jaren prettig op meegelift, zonder aan het collectief mee te betalen.
In december werden we als KNVvL geconfronteerd met de nieuwe voorstellen. We waren er ook verrast door, uiteraard door het benoemen van de KNVvL clubs. DAT INITIATIEF KWAM VAN DE OVERHEID EN NIET VAN UIT DE KNVvL!!!! Dat mag iedereen controleren bij I&M.
De anwb, behartigt bijv de belangen van iedere fietser en wielrenner, niet alleen van leden of fietsclub
Doelstelling ANWB BV
ANWB BV voert alle activiteiten uit voor de Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB. Op deze basis zet de ANWB zich bij overheden, bedrijven en branche-organisaties in voor de belangen van haar leden en voor een aantrekkelijk en breed assortiment producten en diensten, met name in de sfeer van hulpverlening, reizen, verzekeringen en informatie.
Waar baseer je dat op? De KNVvl beweert het tegendeel en zegt daar bewijs voor te hebben.[/quote]Het is gewoon een lobby geweest om zichzelf van de ondergang te redden
Nogmaals, als ik op de site van de KNVvL kijk, staat daar vrij duidelijk dat zij de belangen behartigen van hun leden. Niet van heel modelvliegend Nederland.maar kom niet doen alsof je een hele sector vertegenwoordigd want klaarblijkelijk doen ze dat niet gezien de tegenstand hier en elders. Schrijnend is ook wel het feit dat er totaal niet naar de achterban zelf geluisterd wordt, gezien het feit dat ze zich niet in de discussie mengen.
Blijkbaar voor de bij haar aangesloten verenigingen en haar leden (die nu geheel ongeschonden blijven)waarom zitten ze dan eigenlijk bij het klankbord?
Wie of wat moeten ze dan aanpakken bij de bron? De groep mensen die het hoogst van de toren blaast dat ze geen zin hebben om zich aan te sluiten bij een vereniging?In plaats van dat je dat aanpakt bij de bron proberen ze minimaal 75% van de vliegende hobbyisten de nek om te draaien en dus indirect te dwingen zich bij hen aan te sluiten