Waarmee heb jij vandaag gevaren? (RC dan wel te verstaan... ;-) )

of ze nu zulke schepen hebben of niet gaat geen verschil maken in snelheid waarmee de goederen geleverd worden .
het duurt een tijdje om van china naar hier te varen
het andere probleem is belarus .de china express (goederen trein)reed door belarus
maar door de oorlog in urkraine is dat niet mogelijk

Afhandelen van schepen in Chinese havens loopt ook niet lekker. Gr. Klaas.

Wat een mooi voorjaar !!!!
natuurlijk is er al meerdere dagen gevaren op onze mooie vaarvijver .
Foto's spreken voor zich

mei (51).JPG
mei (5).JPG
mei (6).JPG
mei (18).JPG
mei (19).JPG
mei (40).JPG
mei (41).JPG
mei (46).JPG
mei (58).JPG

Veel vaarplezier Bert en we zien de foto's tegemoet. Is toch een lief scheepje, die Ebba! Gr. Klaas.

Hier staat de Ebba Victor gereed om zometeen met een paar maten nog even een uurtje op ons clubwater te gaan varen.
Misschien straks nog een vaarfotootje :)

Bekijk bijlage 494663

Jammer :(, ondanks de goed bedoelde poging van; scheepje van zolder halen, stof eraf kwasten (een opberg- en transportkist zou misschien toch wel wat handiger zijn), accu's nog een paar uur aan de lader en goede zin om weer eens met haar het water op te gaan, heb ik gisteravond toch niet meer gevaren :(.
De reden: (te) veel plantengroei en andere obstakels rond de steiger van ons clubwater :frustie:.
Soms kan dit onverwachts weer snel veranderen, dus misschien binnekort nog maar eens opnieuw proberen :rolleyes: en anders maar weer naar een ander plekje ;).
Groet, Bert

Jammer :(, ondanks de goed bedoelde poging van; scheepje van zolder halen, stof eraf kwasten (een opberg- en transportkist zou misschien toch wel wat handiger zijn), accu's nog een paar uur aan de lader en goede zin om weer eens met haar het water op te gaan, heb ik gisteravond toch niet meer gevaren :(.
De reden: (te) veel plantengroei en andere obstakels rond de steiger van ons clubwater :frustie:.
Soms kan dit onverwachts weer snel veranderen, dus misschien binnekort nog maar eens opnieuw proberen :rolleyes: en anders maar weer naar een ander plekje ;).
Groet, Bert
Misschien iets voor de doorgewinterde bouwer.......

Een suksesvolle Open Vaardag , meer valt er niet te zeggen .
Prachtig weer , veel andere modelbootclubs en veel bezoekers .
Een ganse dag werd er gevaren en gesleept tot alle batterijen plat waren .
Groetjes
Ronny
www.mothvzw.be

IMG_20220612_181144.jpg
MOTH openvaardag 120622-34.jpg
open vaardag (31).jpg
Hierbij enkele foto's van onze zeer suksesvolle Open Vaardag

Laatst bewerkt:
Maak ons maar lekker Ronny! Met elkaar varen (en praten) is toch leuker dan alleen. Deze week 4 avonden gevaren met steeds een ander scheepje uit mijn "vloot". Goed weer erbij. Gr. Klaas.

Hey Klaas , dat alleen varen doen wij ook hoor , niets zo ontspannend dan eens alleen aan het water en rustig met een bootje varen .
Met meerdere kan je natuurlijk eens wat lachen en praten , dat is ook ontspannend .
Wij hebben een poort als ingang aan ons vaarwater , eens je die poort passeert om te varen moet je alle wereldse beslommeringen vergeten en enkel met modelbouw bezig zijn .
Dat is één van de doelen van onze vereniging , hobby als ontspanning !!!
Groetjes
Ronny

Ik ben heel snel door die foto's gescrolled.
Zoveel moois, boten én clubgelegenheid, verdraagt mijn hart niet!

Zie ik op die brug van die sleepboot nu écht schakelaars met werkende verlichting??:confused:
En de weathering op dat vissersschip: subliem.

Dag Forum,
Gisteravond aan het avond varen geweest met mijn Suez Canal sleper "ANTAR".
Niet in het Suez kanaal , maar op de Dwarsryd bij Kollum.
Veel snelheids en stuur proeven gedaan, scheepje vaart perfect.
Geen drup water op dek , ook beide schroeven deden weer volop mee .
Filmpje zat er helaas niet in , ik was maar alleen. Foto's maken lukte wel ,met de linker hand. Rechter hand bediende de zender.
25-8-2022 (18).JPG

Hierbij enkele foto's. Kwaliteit is niet zo goed , het was ook al bijna donker.
Gr. Menne

25-8-2022 (2).JPG

25-8-2022 (3).JPG

25-8-2022 (4).JPG

25-8-2022 (8).JPG

25-8-2022 (13).JPG

25-8-2022 (15).JPG

25-8-2022 (18).JPG

25-8-2022 (20).JPG

Back