Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waarmee heb jij vandaag gevaren? (RC dan wel te verstaan... ;-) )
gisteren pracht dag gehad en veel gevaren en gereden .
foto toestel bij maar de zoom wilde niet werken doeme toch
maar alsnog foto's kunnen maken
ook met de kriek gevaren maar om de een of andere reden had ik de balance regelaar er uitgehaald en dus was het een ramp om op periscoop diepte te blijven
dan voor andere leden nog wat herstellingen gedaan met wat we bij hadden en mogelijk was
maar allen tevreden en zonder stukken weer naar huis .
de takken zijn na het nemen van de foto's uit het water gehaald en worden eerdaags door de gemeente opgehaald
volgende vaardag 4-7 weer in genk dan is het pannekoeken varen .
gr raf
Tijdens de campervakantie neem ik altijd een scheepje mee. Je weet nooit bij welk mooi water je terecht komt, tenslotte. Dit jaar was de 1:35 Schnellboot S38 van Italeri aan de beurt.
Op een watertje op een camping in Kesteren tijdens een wel héél warme avond...
Voorbije weekend weer met zen allen aan het varen geweest .
Het weer was fantastisch waardoor er meer volk verscheen dan gewoonlijk , dat maakte het nog eens zo leuk .
Groetjes
Ronny www.mothvzw.be
De Orlaloi (buiten de wet) had zijn plaatsje al gevonden zodat de dakloze kerels hun sigaretje konden rollen en de fles wijn kraken !!!
De haven is volledig onder handen genomen en heeft een nieuw laagje verf gekregen . Het vrachtschip op de achtergrond is opnieuw gestript en staat in de grondverf . De eindlak zal één dezer ook geschildert worden zodat het kan gesleept worden in volle glorie .
Er mankeren nog een viertal kranen maar deze worden momenteel nog onder handen genomen zodat ook deze er weer als nieuw uitzien .
Nog eens een oudje van de plank gehaald, is mijn eerste scratch bouw.
Is ook 1 van de zwaarste schepen in de club zodat onze nieuwe scheepslift kon getest worden. Deze is toevallig ook door mij gebouwd voor 80%.
Vandaag weer eens lekker gevaren in Maasdam. Ondanks de korte notice was er toch aardig belangstelling. Had wat later foto's moeten maken. Toen waren er meer schepen op het water. Wat afgeleid door het bijpraten. Volgende keer beter! Allen bedankt voor de gezelligheid en de "Havenmeester" voor de gastvrijheid en versnaperingen. Gr. Klaas.
Gisteren een 'demonstratie vaardag' gehad met Vaargroep Overbetuwe.
Twee jaar geleden ontstaan uit een klein groepje modelschippers op de Hobma Modelbouwdagen; ondertussen uitgegroeid tot een groep van een man of 15 vaste kern en een aantal mensen die 'af en toe' op de (vaste) vrijdagavond komen varen. Met een aardig uitgebreide en gevarieerde vloot; van Micro Magics tot Billing Boats fregatten, van een rustig varende spits tot een Lehmar PT15.
Nog vergeten erbij te zetten: de foto's zijn gemaakt door Mariska Manders.
Ere wie ere toekomt.