Ja in helicopers in boten en water koeling? In helicopeters en autos maar in vliegtuigen ook ook maar dat weten ze niet
Die valt me nu pas op..... beetje een schromelijke overschatting vanje zelf, en een zéér ernstige onderschatting van de rest van de forumgebruikers, als je het mij vraagt....
Voor mij reden genoeg ondertussen, voor de ploink-lijst....
Nog één keer, voor Sorbit, dat ie het hopelijk goed begrijpt, en voor alle duidelijkheid: dit is uitermate vriendelijk bedoeld!!!!
Je kreeg adviezen, geen discussie. Je zet jezelf voor lul als je over scheepspropellers praat in plaats van schroeven, en jij gaat, slecht onderbouwd, toch door roeien en ruiten met linkjes naar de TU Delft en zo, om te beweren dat dat toch echt het juiste woord zou zijn, en dat de rest maar domme sukkels zijn.... En dat zeg je tegen mensen die bijvoorbeeld al hun hele leven op een schip werken. Wat denk je.... zou je dan serieus genomen worden? Door mij in elk geval niet!
Hetzelfde over automotortjes in bootjes.... plenty mensen die het geprobeerd hebben, plenty mensen die verstand van RC auto's en hun motoren hebben... en daar komt meneer Sorbit aan en die zegt "ik weet het lekker toch beter, en jullie zijn allemaal dom". Alweer: zou je dan serieus genomen worden, denk je?
En stel dat wij dan zouden denken van "ach, laten we het jong maar zijn zin geven"....
Dan zouden we zeggen: "Ja hoor Sorbit, is een goed idee wat jij wilt, kun je gerust proberen! Doe maar! laat je even weten hoe het afloopt?".
Dan weten we nu al zeker dat jij over een maand terugkomt en dan zeg jij "wat zijn jullie dom zeg? Jullie zeiden dat het kon, en nu is mijn motortje stuk.... JULLIE SCHULD!"
Is dat wat je wilt? Ons kost het namelijk geen cent als jouw motortje stuk gaat, jou wel....
En nu ga je op de ploink-lijst....
Laatst bewerkt: