waar hebben we laatst nog gevlogen

Rondje polder;

1414779233400.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie opnames heren!

Parking fun met een wat vieze lens (Pizza?) Dank Roni vd Pizza

Dank.

Dit is 1 van de vele manieren.
Drain loopt op afschot naar de sloot waar ze beginnen.
Dit doen ze mbv lasertechniek.
Dmv gps komen de drains even ver uit elkaar te liggen en rijden ze netjes recht/schuin over het land.

Prachtige film Ben. Super stabiel zeg. :worship:
Ik vergat af en toe gewoon dat het met een multicopter is gefilmd en was helemaal geconcentreerd op de werking van dat apparaat.

Jaah eindelijk een vlieg baar plekje gevonden.
Wel natuurreservaat en ze laten er honden los lopen.
En iets verder dan gepland maar nog te doen.

Nu nog leren vliegen en wat meer power op mn mini.

Straks eens kijken of de Mobius wat heeft opgenomen.

Bewust vanmiddag bij windkracht 5 een stukje gevlogen in de open polder.
Hexa had heel veel moeite om ondanks op stand GPS om op zijn plaats te blijven.
De gains stonden zo ingesteld dat hij wel manoeuvreerbaar was, maar om met kracht tegen de wind in de vliegen, was haast niet mogelijk.
Vond dat hij zich toch keurig gedroeg. Wachten op wat minder wind.

Testvluchtje in de open polder bij windkracht 5. Gimbal blijft goed werken.

Net samen met stapvoets even gevlogen, ik LoS. Werd helaas snel donker, best lastig oriënteren ondanks LEDs aan de achterkant. En met lichte accu en windkracht 5 was het knap lastig in de buurt te blijven op hoogte..

De HK Thorax hex die Stapvoets bij zich had is nog best stevig en als je het groen wegdenkt (of spuit) ziet ie er best goed uit [emoji2]

Vanmorgen snel even een testvlucht gedaan (DJI F550), en besloten dat het toch te hard waaide om lekker te vliegen/filmen. Vooral de wisselende wind was erg vervelend.

hier een vluchtje van vandaag met mijn MiniH DRONE
ondanks de wind toch genoten!!

ik gebruik het woord Drone omdat ze zo Negatief in het nieuws altijd zijn
en we laten eens zien dat dit niet hoeft :)
deze Multis hebben niks temaken met Gluren / Wapens etc etc

deze zijn Bedoeld voor PURE FUN!!!!

Vanmorgen snel even een testvlucht gedaan (DJI F550), en besloten dat het toch te hard waaide om lekker te vliegen/filmen. Vooral de wisselende wind was erg vervelend.

Mmzz kijk je wel uit ;). Bijna boven de Wilhelminahaan vliegen midden in een woonwijk is nu niet echt de plek om een "testvlucht" te doen.

Jij verkijkt je behoorlijk.. of je hebt de verkeerde naam... en wind mee bijna alleen grasland.

In ieder geval niet midden in een woonwijk, al lijkt het zo wel.

Niet de moeite om te delen...
Gedoe met video editor. Compressie ook hopeloos (kijk nog wel of het beter kan)

Vliegen slaat natuurlijk al helemaal nergens op. Hoop Woei en ik achter de knuppels. Dit vluchtje op level modus. Op acro ging wel maar zo was het wat rustiger vliegen.

Maar ja. Ik heb gevlogen. En dat is al heel wat want afgelopen jaar heb ik in een jaar tijd meer uren in een echt vliegtuig gezeten dan met mn RC's gevlogen. En dan ben ik echt niet veel op vakantie geweest :(

Tijd voor Cobra motoren want dit was veelal 70+ throttle. Voluit trok m'n accu niet meer :S

@ Boris.

Niet leuk plekje voor jou. Ruimte zat. Kom ik ook wel vliegen/kijken naar jou.
Buren.
GPS :51.908809, 5.319254

Back