waar hebben we laatst nog gevlogen

Vimeo word op een hoop forums en op mobiel met Tapatalk niet goed ondersteunt. Je ziet hem dan wel op een pc maar niet op je telefoon.

Vimeo word op een hoop forums en op mobiel met Tapatalk niet goed ondersteunt. Je ziet hem dan wel op een pc maar niet op je telefoon.

Dat begrijp ik Menno, maar het gaat alleen over de PC. In mijn bericht zie ik het filmpje niet, maar in de Quote staat hij wel.....

Nieuwe gimbal getest in Spijkenisse

Vandaag na het nodige tunen de eerste vlucht met mijn nieuwe gimbal, de DYS 3 Axis voor Gopro. Valt mij niet tegen :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi man...supersteady! Ik ben wat wezen varen en vliegen boven de Waal vanmiddag,heerlijk relaxt op zo'n bootje :-)

Vandaag in Willems wondere weiland gevlogen. Na een drukke week weer proberen de vingers soepel te krijgen.:)

wow wat een vette oefen plek Menno , daar kan je goed je linkse en rechtse bochten werk oefenen :p
gaat super amigo speed zat er lekker in..
alleen als je daar crasht zonder beeper kon je nog wel eens lang zoeken :p, alle bomen lijken hetzelfde en een best hoog begroeide ondergrond zo te zien :worship:

Nice Nice Nice

Greets Nick

@ Goser mooie vid man :D

Beeper heb ik 3x nodig gehad. :D

Gras staat inderdaad kniehoog daar.

Moet daar wat vaker gaan oefenen om te kijken of ik er wat meer snelheid in kan krijgen. Is nog geen 10 minuten van mijn huis af.

Slalom daar doen menno :)! Ik denk zeer crash vriendelijke omgeving daar overigens. Is een beetje net mijn kerstbomen oefen velden :)

Vandaag een weiland opgezocht en de BO Mini H ingevlogen

Een video van mijn grasbochten heb ik weggelaten : belangrijker was het om het ZEN gevoel met de quad op te bouwen
8 lipos verder en 0 props kapot: teleurrstellend :)

Vandaag een weiland opgezocht en de BO Mini H ingevlogen

Een video van mijn grasbochten heb ik weggelaten : belangrijker was het om het ZEN gevoel met de quad op te bouwen
8 lipos verder en 0 props kapot: teleurrstellend :)
Je moet er ook zo'n sticker op plakken [emoji12]

Vliegen in het Pernisserpark

Mooi weer. Samen met Goser naar Pernis om even een rondje te vliegen.
De plaatselijke jeugd was in elk geval onder de indruk, haha

Als vanouds Peter..lekker gevlogen,alleen jammer dat ik niks heb opgenomen van mijn capriolen met de minimug (telkens de mobius alleen maar aangezet pfff) :-) alle props nog heel btw...dus volgens mij nog niet hard genoeg gegaan!!

Back