waar hebben we laatst nog gevlogen

Leuke beelden mannen, zo van die sneeuw en een mooie blauwe lucht :p

Heb zelf vanochtend ook nog een vluchtje gemaakt:

Wel erg koud voor de vingers...

Laatst bewerkt door een moderator:
Snel 1 vluchtje gemaakt met koude vingers na wat andere vluchten met de tarot 650

Gisteren binnen met een hubsan x4. Mooi geland onder het dekzeil van een zwembad... Man wat zinkt die hubsan snel!! Alle lichtjes bleven wel knipperen dus nu staat ie op een bakje rijst voor 48 uur. Hopelijk is het niet zijn laatste vlucht geweest!

Hier nog geen sneeuw. Ik kijk wel uit naar mooie winterdagen met sneeuw, blauwe hemel, veel zon en weinig wind :yes:
Zondag een zonnige dag en een van de zeldzame dagen dat het mooi weer was om te vliegen maar ik besteedde die dag aan: 2 uur in de auto, op verjaardag van een neefje en bij de ikea (vooral in de rij voor de kassa :() Rond 16:00 weer op weg naar huis terwijl het donker werd.

Vanmiddag m'n hammerhead mini quadcopter in de motregen door de tuin gestuurd; is rommelig genoeg voor wat uitdaging ;) en ik hoefde maar een paar keer naar buiten om 'm weer overeind te zetten :)
Zo'n lichtgewicht 2s setup vind ik nog best leuk voor een kleine ruimte.

48a6b3af7eefe0d18e0e433cf5323405.jpg

Ergens in de buurt van Panningen op een veldje. Saai maar goed om eea te testen.

Nog een redelijke lawndart gemaakt toen ik LoS vloog in acro mode .. P+R rates mogen wat hoger.
e53a185cbd483ba5cceebb34126812f5.jpg

Al met al 5 LiPo's en de LiPo van m'n Fatshark leeg.. Was niet echt koud en gelukkig geen sneeuw op dit veld.
35e8170fa763f1ffcf8eed554142539a.jpg

Waar heb jij die zwarte plastic koffer gehaald?

48a6b3af7eefe0d18e0e433cf5323405.jpg

Ergens in de buurt van Panningen op een veldje. Saai maar goed om eea te testen.

Nog een redelijke lawndart gemaakt toen ik LoS vloog in acro mode .. P+R rates mogen wat hoger.
e53a185cbd483ba5cceebb34126812f5.jpg

Al met al 5 LiPo's en de LiPo van m'n Fatshark leeg.. Was niet echt koud en gelukkig geen sneeuw op dit veld.
35e8170fa763f1ffcf8eed554142539a.jpg

Basetech outdoor koffer van Conrad volgens mij
Inderdaad, deze:
https://www.conrad.nl/nl/basetech-o...-460-x-360-x-175-mm-polypropyleen-708503.html

Een Turnigy 9xr en een 5" Blackout kloon past precies, een 6" frame past niet, dan moet je een maatje groter.

Deze case is qua afmetingen hetzelfde als een Pelican 1500
b34f11bf7c8d2e9cf83103d024a270a2.jpg

(Erg handig voor op reis.. Ik heb nu een tasje met gereedschap en een Fatshark in houder in de deksel erbij. Kortom, alles wat je nodig hebt.)

Mooi gedaan die nieuwjaars beelden

Thanks. In een opwelling besloten toch maar te vliegen om 5 over 12. Was niet gewend om in zoveel 'onrust' te vliegen... in het donker bovendien. Lastig om de focus te houden, dus hield ik 'm lafjes redelijk laag en kort in de lucht. Ben al met al niet ontevreden. Al 500 views... ook niet verkeerd.

Toch maar eens met nieuwjaar gevlogen... de weersomstandigheden waren ideaal. Had niet het lef om 'm lang in de lucht te houden... maar ik heb wat beelden.

[YOUTUBE]http://youtu.be/C7TVBEBf-Hw[/YOUTUBE]

Je had eigenlijk ff de leds van de drone af moeten plakken, dan was je van die rode gloed af geweest... Verder wel mooi zo dat vuurwerk..

Ennuh, hey s'nachts mag je niet vliegen hé ;) en ook in een woonwijk niet. :cool:

Je had eigenlijk ff de leds van de drone af moeten plakken, dan was je van die rode gloed af geweest... Verder wel mooi zo dat vuurwerk..

Ennuh, hey s'nachts mag je niet vliegen hé ;) en ook in een woonwijk niet. :cool:

Je hebt gelijk. Maar als ik het had afgeplakt, had ik 'm niet meer gezien. Ik had natuurlijk wel de gimbal naar beneden kunnen richten, maar was bang dat ik dan te weinig vuurwerk in beeld zou krijgen.

En nee... je hebt gelijk. Vliegen in een woonwijk is 'not done'. Maar temidden van al dat illegale vuurwerk, voelde het een stuk 'legaler' dan anders. ;)

Back