VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Deze dan?:)

full

nog meer gruwelijk

Laatst bewerkt door een moderator:
O.K. ik ga verder met Gijs knikkeren:n00b:
Die is harsteke druk met een super plane.

zaterdag

Hoi Jaap,

Bedankt voor de mooie foto's.
Ja, het was weer heel gezellig.

Ik heb een PB-tje gestuurd.

Groeten Peter

Zo, vandaag nadat de mist aan het wegtrekken was (1200 uur ongeveer) naar het veld vertrokken .En daar trof ik de natte droom van elke modelvlieger aan .
Een leeg veld en zowat geen wind .
Enkelt paul (en excuseer me voor de rest waarvan ik de naam ontschoten ben ),Guus en................. waren er aan het f3j vliegen . Nogmaals dank voor de cocosmakroon .
Het was heerlijk vliegen en gezellig kletsen .

Serge,

Vooralsnog staat zondagmorgen a.s. 10.00 uur op het programma. 12.00 uur is het echter inpakken ivm andere afspraken. Voorspellingen zien er goed uit, een beetje kou zal ons niet weerhouden, alleen mist kan roet in het eten gooien.

Paul

PS: moet zeer ernstig gesleuteld worden wil ik er een gti van maken!

Ben er zelf rond de klok van 1130(vrouwlief wil nog eerst lekker gezamelijk ontbijten )

I of 4 kelkjes. Is voor mij net zo lekker (Deed voorheen ook motorfietscarburateur ombouwen op polo motoren )

Nou moet ik morgen de vrouw om 10:00 in Hilversum droppen.
Maar ook weer om 14:00 in Apeldoorn zijn.

Zal ik dan even van 11:00 tot 13:00 op Ede langs gaan?

Eens kijken of ik nog iets vliegends (mhhh, de F-15?) heb, is er iemand rond die tijd al op Ede?

Grt,
Berto.

Hee Leon,

Een dubbelgesprek ;-)

Heb de LiPo`s gelukkig hier, dus alles onder lading, de zender even laden en dan klaar.
Morgen om 9:00 kinderen droppen, om 10:00 vrouw droppen, kist halen, en dan hopelijk om 11:00 op het veld (al zal het iets later zijn vrees ik............ ).

Tot morgen.

Ah. Ik hoor het alweer! Het wordt gezellig morgen!

Jammer dat jullie er niet bij zijn Wes en Serge!

Edit: Die Dick is wel scherp zeg! Ja Gijs, vertel eens.. Heb je een Wilga?

Laatst bewerkt:
Back