VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Ok, leuk!. Brommer is weer heel. Nieuw snaartje erop gegooid, en het één en ander verbouwd, zodat de snaar niet nog eens kapot gesneden wordt ;).

Heel, heel, misschien dat ik me pa zo ver kan krijgen dat ik met de auto kan komen. Zou mooi zijn want dan kan de stuka zn ''remaiden'' doen.

Grt,

Wilbert

Ben er morgen ook, geen idee wat er mee komt, trojan, Big Stick, Decathlon, gooi wel wat in de kar.
Ik moet morgen wel want de avonden worden al kort en de komende 3 weken zal het wel niets worden :cry:

Er zitten nu larven in de grond waar de zwijnen naar wroeten.
Was er niet eerdaags een club bbq? Als iemand een goed geweer heeft liggen regel ik in een nachtje wel wat vlees :D .

Ik ben niet zo dol op barbecuede larven eigenlijk.......zeker niet als ze met een geweer zijn afgeschoten. :lol:

Lekker, met larf gevulde wild zwijn van het spit.

Valt er nog fatsoenlijk te vliegen of ..... Baal enorm, weekend vrij en is het veld naar de kl.te.

Denk dat ik voorlopig maar uitwijk, heb gelukkig meerdere opties.

Is het nu alweer erger dan woensdag?

Lekker dan..............................

Daar ben ik ook erg benieuwd naar, want als het veld te ver is omgewoeld dan kan ik er niet meer op landen met de wat grotere kisten. En dan zou ik me dus een rit van Harderwijk naar Ede besparen. En natuurlijk een hoop gesjouw met de kisten.

Zou iemand die van het weekeinde gaat vliegen misschien een fototje van de schade kunnen maken?

Ik kreeg vanavond de informatie dat het veld vandaag weer in orde gemaakt is, dus jullie kunnen we vliegen

Vriendelijke Groeten Gijs

Back