VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Is er morgenmiddag (zaterdag) iemand met een sleper die mijn nieuwe (nou ja nieuw...hij is oud maar voor mij nieuw) ASW22 omhoog kan brengen? 4m en 3,3kg
120317_ASW22009.jpg

en nu pas een stationairnaald gekocht op ebay voor de calmato.
had een half jaar geleden al moeten gebeuren maarja......

zodra ik hem binnen heb de calmato eens perfect afstellen en nog eens vliegen met hem voor het watervliegen.

Mvg wilbert

Heey Mischa!

Ziet er weer strak uit die F9f!!

IK WIL OOK WEER VLIEGUUUUH!! :P

Tot snel allemaal weer op de hei..
Groeten vanuit het warme Gerlos!

Schiet toch eens op man, we lopen hier al in een korte broek en jij zit in de ... "sneeuw"??
:rolling:

Hop, terug komen jij en aan de slag met de T33 .... en vlug een beetje.
Anders is ie voor Pampa nog niet klaar.

Grtz

zal voor jan wel anders geweest zijn denk ik,

Helaas ken ik dat uit ervaring en toen was het gedaan..............
Hou je taai Jan en doorgaan hè!:(

Soms lacht het geluk je toe en soms niet. Vandaag was voor Jan een verschrikkelijke baaldag zoals de bovenstaande foto aangeeft. Voor mij was het echt andersom.

De eerst 3 vluchten heb ik benut voor mijn leercurve, hoe reageert de F9 en elke landingssnelheid is de juiste. Ging eigenlijk best wel goed, alleen de eerste vlucht had ik een doorstart nodig, landingen waren verder ok.

Tijdens de 4e vlucht vandaag ging het mis. Beetje meer vergen van de F9 was het doel maar daar dacht de stuurstang van m'n linker hoogteroer echt anders over. Op 3/4 gas exact boven het veld schoot deze los. Je weet niet wat je hoort/meemaakt op die snelheid. Gelukkig redelijk goed de noodlanding afgemaakt op alleen een rechter hoogteroer en pffffff, op een losse stuurstang en een scharnier van 1 euro na geen schade.

Reden, geen(?) juiste borging van de stuurstang link, stap gelijk over naar metal ball-links dus als iemand me een adres kan geven waar ik deze kan halen, graag!

Totdat de upgrade is gerealiseerd is de F9 grounded :yes:

Grtz.

Ik ben er nog niet klaar voor :nooo:

Maar wel bijna :-)
ben de auto aan het inpakken,
zenders zijn geladen,
ontvangerakku houdt het misschien net uit maar d`r komt een nieuwe mee met Matthijs,
startkist gevuld moeten zijn,
pet en jas hangen klaar,
humeur.................................

HELEMAAL TOP :thumbsup:

Gaat weer gezellig worden :yes:

En is Mark al zenuwachtig voor zaterdag?

Timmermannen hebben geen flauw benul van beton storten, zeg dat maar dan mag je direct vertrekken (en een andere baan zoeken, maar dan kan je WEL vliegen ;-) ).

Ja Ja wij zijn er ook klaar voor,:banana: alleen hoorde ik vandaag dat we morgenmiddag moeten betonstorten:rolleyes: ik hoop dat de aanvoer goed is.

Gr Gijs en tot morgen

Mag je wel een beste lipo en motor inbouwen om het gewicht enigszins te compenseren.
Ben benieuwd naar de landing, zal wel als een blok naar beneden komen :lol:

@Mark zenuwachtig voor zaterdag? Nee, absoluut (nog) niet.
Maak me meer zorgen over de instructeur die hem in toom moet houden en jij die er enorm veel werk aan heeft om de kist weer vliegwaardig te krijgen :lol:

Mag je wel een beste lipo en motor inbouwen om het gewicht enigszins te compenseren.
Ben benieuwd naar de landing, zal wel als een blok naar beneden komen :lol:

@Mark zenuwachtig voor zaterdag? Nee, absoluut (nog) niet.
Maak me meer zorgen over de instructeur die hem in toom moet houden en jij die er enorm veel werk aan heeft om de kist weer vliegwaardig te krijgen :lol:

:rolling::rolling::rolling:

Geef zaterdag de TCM wel mee aan Mark.
Die gaat die week toch helemaal uit elkaar, kan hij alvast er mee helpen ;-)

Zie jullie morgen :D

Back