VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Even ter herinnering: morgen 6 Oct. vindt alsnog de ELC F3J wedstrijd op de Ginkelse Hei plaats. Dit betekent dat het veld die dag pas na 18:00 voor vrij vliegen toegankelijk is. Je bent natuurlijk wel welkom om te komen kijken. Omstreeks 9:30 gaat de eerste ronde los en kan publiek vanaf de zijlijn de wedstrijd volgen (in de buurt van de partytent van de wedstrijdleiding – de piloten corridor is uitdrukkelijk niet toegankelijk voor publiek). VEM leden met sticker mogen met de auto de hei op, al willen we dit afraden (de parkeerplaats zal al aardig volzet zijn). Hou er bij het doorkruisen van de hei ook rekening mee dat er ieder moment gevlogen en geland wordt!

De dader is bekend de DAS, kijk naar zijn uitwerpselen en zijn biefstuk de engerling.

full

dit is een foto van de uitwerpselen van de das, graaft een kuiltje en mikt het er in.

full

uitgang engerling.

full

dit is dan de engerling uitgegraven en de schade weer hersteld.

full

overzicht van de schade.

Laatst bewerkt door een moderator:
Was vandaag weer super gezellig met mooie toestellen. Mijn fw vergt nog wat nastelwerk in domping van de motor .Jammer van maarten zijn habicht .

Beetje mistig/vochtig af en toe maar inderdaad erg gezellig en lekker gevlogen.

Mooi ook het invliegen van de ASK23 van Jan!

Die nieuwe kist van Jan vloog inderdaad mooi!

Het was weer gezellig. Inderdaad wel vochtig. Mijn vleugels liggen nu nog te drogen :)

Ik heb een paar lekkere vluchtjes gedaan. Mijn Pitts is nu bijna uitgetrimt en de motor begint ook langzaam wat meer los te komen. Alleen even een stukje folie vervangen ;)

Die nieuwe kist van Jan vloog inderdaad mooi!

Het was weer gezellig. Inderdaad wel vochtig. Mijn vleugels liggen nu nog te drogen :)

Ik heb een paar lekkere vluchtjes gedaan. Mijn Pitts is nu bijna uitgetrimt en de motor begint ook langzaam wat meer los te komen. Alleen even een stukje folie vervangen ;)

meende al wat te horen fladderen ......

Ik dacht dat het de spandraden van de vleugels waren, maar andere vliegers dachten er anders over. Toen ik een low pass maakte zag ik dat er wat los hing. Geland, stuk plakband eroverheen en nog een paar vluchten gemaakt.

Was weer gezellig vandaag mannen!

(Jan, je ASK23 staat er ook weer mooi op, laatste deel van het filmpje)

Vandaag nog heerlijk gevlogen op de laatste zondag van 2013.

Arjan met zijn nieuwe sleper, de in recordtijd;) gebouwde Slingsby Swallow van Maarten op hoogte gebracht.

Maarten wat een prachtkist, mooi vliegbeeld en mooie kleur blauw.

Goed uiteinde voor iedereen toegewenst en tot volgend jaar.:celebrate:

Terence

Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal,

Ik wens jullie allemaal een goede jaarwisseling, een voorspoedig en gezond 2014 met heel veel vlieguren.

Peter

Hoe kan ik lid worden van VZG-Ede

Hallo vliegers,

ik probeer al een tijdje contact met VZG te krijgen maar dat wil helaas maar niet lukken.

Omdat ik pas verhuisd ben, zoek ik nu een nieuwe club in de buurt van Arnhem-Noord om zo snel mogelijk (als het weer het toelaat) weer te kunnen vliegen.

Kan iemand mij helpen aan contactgegevens van bijv. de secretaris van VZG-Ede (mailadres of telefoonnummer)?

Ik hoop snel iets te horen!

Groet, Andre

Back