Voorstellen

Zoo, ik heb een nieuw autootje gekocht. Ik wou gewoon met een mooi schoon nieuw ding beginnen nu. Vanavond en morgen ff de aanpassingen inbouwen, en zal dan wat foto's posten. Het is iig de Kyosho Inferno Neo 2.0 geworden. Nieuwe Savox servo's erin, en een Spektrum DX4S. Van t weekend maar eens proberen in te rijden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Datt klinkt als een gaaf autootje! heel veel plezier ermee en rij hem zorgvuldig in, dan zal je er lang plezier van hebben!

Bedankt,
Tot zover ben ik erg tevreden. Heb een begin gemaakt met het inrijden, alleen na een half uur kwam er volk langs wat een praatje kwam maken, nadien wou ik de motor starten en had direct de trekstarter in de handen.. dus ff nieuw trekstartertje halen maandag en dan verder met inrijden.
ymehusug.jpg

9avany4a.jpg

Ja doe ik ook..
Vraagje daarover, moet je dr trekstarter nou uitbouwen als je een startbox gebruikt? Lijkt me niet nodig, want vliegwiel draait de kant op waarbij de trekstarter zelf vrij draait, maar hoor meerdere dingen.

Ik wou net beginnen met de trekstarter demonteren, draai iets aan t vliegwiel, eeeen het ding werkt weer.. stom van me dat ik dat niet direct heb geprobeerd. Heb alles weer aan de lading liggen, dus morgen ff verder met inrijden.

hoi,,in principe hoeft het niet. Maar zonder trekstarter heb je weer wat meer ruimte achter de motor en niets meer wat je in de weg zit.Ik zou er een backplate opzetten en de trekstarter bewaren.

Back