Wil me ook even voorstellen. Mijn naam is Tom en dacht ooit eerder lid te zijn geweest.
Inmiddels 77½ jaar en weer zin gekregen om wat te gaan doen.
2 jaar geleden alles aan de kant geschoven, mijn vrouw kreeg steeds meer complicaties door neuropathie en had al mijn steun en aandacht nodig.
Inmiddels hebben we wettelijk al bijna 56 jaar verkering en ooit de ambtenaar van de Burgerlijke stand plechtig beloofd mijn vrouw in goede en minder goede tijden te steunen.
Altijd veel aan de modelbouw gedaan.
Als kind met een plankje met een mast en wat garen begonnen tot 2 jaar geleden enkele modelschepen gebouwd en aan het prutsen geweest met digitaal gestuurde modelbanen in h0.
De laatste 2 jaar meer bezig geweest met huishouden en mantelzorg.
In het begin viel dat ook niet mee, bijvoorbeeld aardappels koken vond ik best lastig.
Wanneer zijn ze gaar, ja dan zei mijn vrouw dat ik er in moest prikken en dat deed ik maar dan.
Wat gebeurt er dan, niks volgens mij.
Na enige tijd kreeg ik het door en inmiddels is koken, wassen, strijken, stofzuigen en lekker met de droge en soms natte Swiffer het stof van de vloer opruimen. 1x in de week huishoudelijke hulp.
En nu begon het modelbouw gevoel toch weer een beetje te kriebelen en heb ik af en toe wat tijd om enkele uurtjes per week met het modelbouwen bezig te zijn.