Vooraankondiging Sectievergaderingen NOMAC

• Topicstarter Topicstarter glimpie
  • Startdatum Startdatum
M7H zei:
Misschien wennen de NK rijders dan ook aan 45 m inuten rijden en staan ze wat dat betreft op dezelfde voet als de internationale rijders, als dat bedoet wordt... oke.....

Dat is inderdaad het idee. Setup voor 30min is toch anders als voor 45.

juliuskolff zei:
M7H zei:
Misschien wennen de NK rijders dan ook aan 45 m inuten rijden en staan ze wat dat betreft op dezelfde voet als de internationale rijders, als dat bedoet wordt... oke.....

Als dit helpt om meer nederlandse deelname in de europese/wereldtop te krijgen een prima idee. De ideen op dit forum bekijkend betekent het dat de beschikbare tijd in een NK/NC race-weekend dus echt wel een punt van aandacht wordt.
Wellicht toch weer een (deel van) de qualificatie op zaterdag, aan het eind van de dag. Zeg van 16 tot 17 uur. de eerste qual ronde, winnen we een vol uur op zondag, en kunnen we in de avond eventueel nog wat aanpassen om nog beter te preseteren.

jrsmit zei:
juliuskolff zei:
M7H zei:

Als dit helpt om meer nederlandse deelname in de europese/wereldtop te krijgen een prima idee. De ideen op dit forum bekijkend betekent het dat de beschikbare tijd in een NK/NC race-weekend dus echt wel een punt van aandacht wordt.
Wellicht toch weer een (deel van) de qualificatie op zaterdag, aan het eind van de dag. Zeg van 16 tot 17 uur. de eerste qual ronde, winnen we een vol uur op zondag, en kunnen we in de avond eventueel nog wat aanpassen om nog beter te preseteren.

Ook een goed idee... Maar ehhh wat zijn nu alle plannen op rij?

Dat e.e.a. bij de clubs kan gebeuren tijdens de BC's lijkt me een slecht plan trouwens qua communicatie (alle handen op den buik) en omdat juist die wedstrijden vooral recreatief bedoeld zijn.

Nismo zei:
Punt 1: REGENAUTO...
Punt 2: INSCHRIJVING...
Punt 3: NITROMETING...
Punt 4: PR
Punt 5: Uitbreiding aantal rijders NK

Punt 6: Gerelateerd aan 5, raceplanning:

1 - Zaterdag namiddag 1e ronde kwalificaties
2 - Zondag om 09:00 starten
3 - Geen pauze?

Punt 7: 45 min. NK finale

Nismo zei:
Dat e.e.a. bij de clubs kan gebeuren tijdens de BC's lijkt me een slecht plan trouwens qua communicatie (alle handen op den buik) en omdat juist die wedstrijden vooral recreatief bedoeld zijn.
dan meld je je toch alleen aan voor het clubkampioenschap ipv het clubkampioenschap en daarnaast de instap NOMAC klasse.

vergelijk het idee een beetje met de serpent serie's... alleen dan net iets anders :P

M7H zei:
?, waarom wordt dan het verschil kleiner?

omdat tijdens alle internationae wedstrijden een finale 45min duurt.
en iedereen die in een NK finale zit ook wel eens internationale wedstrijden meerijd. En tevens een hele goede training is.

kijk maar naar italie. hier hebben ze het altijd al gedaan en daar ligt het rijders niveau toch wel het hoogst. ZAl wel niet daaraan liggen maar heeft er wel meej te maken.

30min constant rijden is moeilijk maar 45min nog moeilijker...

Nismo zei:
jrsmit zei:
juliuskolff zei:
M7H zei:

Ook een goed idee... Maar ehhh wat zijn nu alle plannen op rij?

Is het mogelijk dat de moderator deze reeks aan argumenten dumpt in een text of word bestand, dan kan dat gesorteerd worden en gecondenseerd tot een aantal ideen die dan ingestuurd kunnen worden voor de nomac vergadering.

Nismo schreef:

Opties:
3 - Geen pauze

Alex leest hier geregeld mee als Beethoven.

Nismo zei:
Nismo schreef:

Opties:
3 - Geen pauze

Het lijkt me nuttig en ook correct als er voorstellen formeel worden ingediend. Heeft Richard tijd om een compilatie te maken?

Hallo 1:8 rijders,

Aangezien ik van plan ben om aankomend jaar me aan te melden voor de NC, volg ik deze topic op de voet......ZEER interessante opmerkingen.

Nu heb ik afgelopen jaar meegedaan aan het clubkampioenschap van MBC de Sluis en wil ik graag bij de aankomende Nomac vergadering aanwezig zijn....mag dat???????

Groeten Sander

Ndegeocello zei:
Nu heb ik afgelopen jaar meegedaan aan het clubkampioenschap van MBC de Sluis en wil ik graag bij de aankomende Nomac vergadering aanwezig zijn....mag dat???????

Groeten Sander
je hebt geen stemrecht maar je mag er wel gewoon bij zijn

jrsmit zei:
Nismo zei:
Nismo schreef:

Opties:
3 - Geen pauze

Het lijkt me nuttig en ook correct als er voorstellen formeel worden ingediend. Heeft Richard tijd om een compilatie te maken?
Welkom Jan op dit Forum, ik heb er geen probleem om alles op papier te zetten. Ik ben niet bang om de gebeten hond te zijn :wink: Ik hou alles in de gaten en lees alles, en hou ook alles bij. Nu maar hopen dat jullie allemaal komen 8O

glimpie zei:
jrsmit zei:
Nismo zei:
Nismo schreef:

Opties:
3 - Geen pauze

Welkom Jan op dit Forum, ik heb er geen probleem om alles op papier te zetten. Ik ben niet bang om de gebeten hond te zijn :wink: Ik hou alles in de gaten en lees alles, en hou ook alles bij. Nu maar hopen dat jullie allemaal komen 8O

Ik ben er bij, laat maar komen 8)

Een ronde zaterdagkwalificatie hebben we gehad, was voor enkelen geen succes, ik denk ook niet dat het verstandig is om dat weer terug te halen.

45 min finale, internationaal mag dat wel zo wezen maar wie van de grote groep komt op zo'n niveau in aanmerking voor de 45min finale ? Zelfs met de B-EK stond er geen Nederlander in de finale..... :roll:

Zondag om 9:00 starten geeft ook de nodige problemen gezien de milieuvergunningen, later eindigen is meestal geen punt.
De "geen pauze" optie is een aardige maar vergeet niet dat ook de wedstrijdleiders wel effe het hok uit willen en wedstrijdleiding is schaars.

Laat ik een ding zeggen, ik weet het natuurlijk niet zeker maar heb het idee dat er nog nooit zo'n goede communicatie is geweest binnen de doelgroep, nl. wij rijders......

@Glimpie, gelukkig dat jij de gebeten hond wil zijn... :wink:
Nee, het is denk ik wel een goed idee dat "we" als rijders met een paar gezamelijke voorstellen komen, ook ik wil het wel op papier zetten hoor geen probleem...

WVK Performance zei:
hoezo zit er eigenlijk een pauze in?
de wedstrijdleiding kan toch ook zijn frietje met op eten TIJDENS een kwart of een halve finale??

ikzelf vind die pauze eigenlijk ook wel relaxed, want tussen de kwalificaties en de finales heb je ook vaak ff tijd nodig om misschien banden te prepareren......
Maar mocht hij moeten verdwijnen wegens tijdnood, weg ermee dan......

Back