Ziet er mooi uit Bertus[emoji108][emoji108]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Weer prachtig gemaakt Bertus, alles zo goed uitgekiend en gemaakt, maar ik had toch minstens electrische voorstempels verwacht van jou!
en die lier, al heb je hem afgekeken, zoals je zelf zegt, ook zo fraai; alleen, ik denk dat je de draad er verkeerd-om hebt opgewikkeld: de kabel loopt nu in een scherpe hoek om de geleider buis, terwijl hij in de opgeklapte stand meer in lijn ligt, waar dat niet nodig is. En die N20 motortjes? Had ik ook helemaal niet verwacht, dat de lage draaisnelheid van invloed is op de lengte van de tandwiel kast; niet gek, maar het was me nog nooit opgevallen; dat gezegd hebbend, ik weet niet of ik zulke lage snelheden ooit gebruikt heb. Als ik dit schrijf, heb ik er eentje van 30 toeren voor me liggen, en die heeft de 'normale' lengte.
Overigens, weet je dat er ook N30 motortje zijn? Dezelfde afmetingen, maar met een langer motorhuis. Zal wel hoger koppel hebben, maar met dergelijke gegevens zijn ze bij Ali en Co niet zo scheutig.
Maar goed, dat was weer een schitterende update, bedankt!
Cor
Nee Bertus, dat begreep je verkeerd: die N30 motortjes hebben een langere motor, niet een grotere tandwielkast. maar die N30 motortjes heb ik ook pas recentelijk ontdekt, en nog niet bsteld, er zijn ook niet zoveel uitvoeringen van, dacht ik
Maar kijk maar eens hier, de prijzen zijn soortgelijk. Zoek op "N30 gearmotor.
Cor
https://www.aliexpress.com/w/wholesale-N30-gearmotor.html?spm=a2g0o.detail.search.0