@ Jeroen
Ik ben niet boos hoor, integendeel. Als het boem doet, dan ben je toch iets vergeten ben ik bang.
Ik heb mijn voeding overigens zo geprepareerd dat ik de schroef om de printplaat vast te houden weer gewoon terug heb kunnen zetten. Ik houd niet van kartonnetjes die de boel dan maar moeten isoleren, als het kartonnetje wegschiet, door schuurt (of drukt) om wat voor reden ook dan heb je een probleem. Beter is om met een "dremel" het eiland te isoleren aan beide zijden van de printplaat. Als je dat in alle rust doet (onder een loeplamp o.i.d.) dan moet dat goed komen (het is mij ook gelukt en ja ik ben ook even bezig geweest). De componentzijde is overigens het moeilijkste want daar zit het koellichaam met een transistor of iets van die aard.
Succes en laat even weten of het gelukt is.
No hard feelings Mate,
Ik ben al blij dat ik geholpen ben
Ben nu de lader aan het testen,deze is qua software ook weeeer heel anders dan de Hyperion maar dat komt goed.
Ik heb de voedingen even los naast elkaar liggen dan kunnen ze even wennen aan elkaar en zodoende kan ik ook de lader testen
Ben nu aan het laden met 5C 2x20A op de 6S 5000 45C lipo's
op de lader geeft ie 25,36V als ingangs spanning aan en ze zijn aan het laden(eindelijk)
Als dit gelukt is dan gaan de voedingen tegen elkaar aan
Ik heb intern de aarde plat gelegd door aan de bovenzijde en onderzijde een krimpfolie gedaan EN een stukje karton ook aan boven en onderzijde en de bevestigingsbout er UIT gelaten en de 2pinnetjes doorgeknipt.
Het moet allemaal in orde zijn volgens de wet van Bartje
Ik laat het straks weten ofdat he heel is gebleven of BOEMMM
Gr'Jeroen
Hahah dat rijmt BOEM>Jeroen whahaha