onno10
PH-SAM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Er is nog geen 1 club geregistreerd bij het IL&T.Dat is dus gewoon wildvliegen.
Jullie staan daar niet geregistreerd bij het ILT dus is er een hoogtebeperking die ook geldt voor wildvliegers, 120 meter.
En er moet een registratienummer op het toestel staan en je moet je certificaat meenemen.
Alles wat dus niet moet als je op een echt modelvliegveld bij een club vliegt.
En van wat ik begrijp zitten jullie net buiten de nofly zone, de EBI scant op het moment alles wat verdacht is dus als er ineens op een bepaalde plek veel auto's staan en er bewegingen in de lucht zijn kan je wel een bezoekje van de overheid verwachten dus zou ik ook maar zorgen dat alles op orde is.
Wij hebben ooit eens in Alkmaar met een stuk video tape achter het model gevlogen, binnen de kortste keren kwam er een vliegtuig en helicopter kijken wat er aan de hand was, en dat was op een echte modelvliegclub, buiten enige risico regio.
GJ
Er is nog geen 1 club geregistreerd bij het IL&T.
Waarschijnlijk kan dat binnenkort.
Jullie zijn net zover als de meeste clubs.
Ik vind het een hoopvolle ontwikkeling want:
- Bij de gemeente hebben jullie misschien wel redelijk makkelijk toestemming gekregen omdat jullie door bestuurlijk ingrijpen je eigen veld bent verloren.
- Je toestemming hebt van de landeigenaar (gauw proberen schriftelijkvast te leggen)
- De hele procedure van inschrijving voor clubs in Nederland in feite nog moet beginnen. Zo kunnen jullie mooi meeliften. Als alle velden geregistreerd zijn is het misschien/waarschijnlijk lastiger.
Veel plezier op jullie nieuwe veld!
Er is nog geen 1 club geregistreerd bij het IL&T.