Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Kobus, waar heb jij naar toe gebeld om de status van jouw pakketje te achterhalen? Na 4 weken wil ik ook wel weten waar mijn diff nu op ligt te wachten....
Hahaha, jullie maar wachten en wachten en wachten en wachten... :lol: Mijn pakketje is woensdag besteld en wordt maandag bezorgd door DHL. Zo makkelijk om $10 meer te betalen en precies te weten waar je pakketje is, dat DHL zorgt voor de afhandeling bij de douane etc. En wat maakt dat nu uit of je BTW en invoerheffing moet betalen met de huidige dollarkoers. :p

@Kobus, waar heb jij naar toe gebeld om de status van jouw pakketje te achterhalen? Na 4 weken wil ik ook wel weten waar mijn diff nu op ligt te wachten....

ik heb naar TNT pakket dienst gebeld , want die nemen het over van USPS in nederland , (kreeg ik te horen na een behoorlijke telefonische omzwerfing) als je dan daar je T&T code opgeeft , krijg je daar de status van je pakket te horen , plus de nieuwe code die hier in ned. geldt . waarmee je dan via "tracktrace.nl" verder kunt kijken. ik heb het nr. niet meer voor je , dat had ik op een of ander blad geschreven en ik denk dat dat al met het oud papier is meegegaan , maar via google kom je er zo achter ;) veel succes :D ;)

Hahaha, jullie maar wachten en wachten en wachten en wachten... :lol: Mijn pakketje is woensdag besteld en wordt maandag bezorgd door DHL. Zo makkelijk om $10 meer te betalen en precies te weten waar je pakketje is, dat DHL zorgt voor de afhandeling bij de douane etc. En wat maakt dat nu uit of je BTW en invoerheffing moet betalen met de huidige dollarkoers. :p

De eerste keer dat ik iets bestelde was het ook met een paar dagen in huis , alleen de tweede keer duurde het iets langer vanwege de douane , waarvan ik al meteen te horen kreeg dat het nog weleens iets langer kon gaan duren omdat ze daar tegen een behoorlijke achterstand aankeken (vertel eens iets nieuws) :rolleyes: en misschien dat het ook nog wel scheelt met wie het verstuurd word :? maar vier weken is volgens mij toch redelijk lang :mad: dan zal het wel kwijtgeraakt zijn :lol:

Laten we dat niet hopen. Ik heb net een mailtje naar DDM gestuurd, kijken of zij kunnen achterhalen waar het is gebleven. Aangezien het bedrag boven de $100 was is er een handtekeningplicht voor ontvangst. Die moeten zij kunnen achterhalen. Aangezien ik het nog niet heb hoop ik wel op een nieuwe zending of te horen krijgen waar het nu ligt.

We wachten even af.

Laten we dat niet hopen. Ik heb net een mailtje naar DDM gestuurd, kijken of zij kunnen achterhalen waar het is gebleven. Aangezien het bedrag boven de $100 was is er een handtekeningplicht voor ontvangst. Die moeten zij kunnen achterhalen. Aangezien ik het nog niet heb hoop ik wel op een nieuwe zending of te horen krijgen waar het nu ligt.

We wachten even af.

Heb je nog helemaal geen T&T code gekregen dan ? Van DDM.

Nee, alleen een berichtje dat het was verstuurd. Wel een ordernummer. Ik heb ze nu ook gevraagd naar de code. We wachten even af. Schijnt de laatste tijd vaker mis te gaan bij mijn bestellingen :evil:

Zo,wat doe je als je je verveeld ?
juist ff met de baja wandelen :cool:
ik moest alleen filmen en rijden tegelijk .

Floortjefotos169.jpg

Nee,helemaal niets geen stront daar , wel ontzichbare plassen water in het gras:wink:
Mooi veldje om te crossen en 5 minuutjes lopen :)

Gaan er morgen nog mensen naar Hoogtij? (vast wel ;))

Ik sprak Deamonchild vandaag nog bij de Beku (plaatselijke doe-het-zelfzaak), als het wat warmer is komt hij weer naar Hoogtij :p

De eerste keer dat ik iets bestelde was het ook met een paar dagen in huis , alleen de tweede keer duurde het iets langer vanwege de douane , waarvan ik al meteen te horen kreeg dat het nog weleens iets langer kon gaan duren omdat ze daar tegen een behoorlijke achterstand aankeken (vertel eens iets nieuws) :rolleyes: en misschien dat het ook nog wel scheelt met wie het verstuurd word :? maar vier weken is volgens mij toch redelijk lang :mad: dan zal het wel kwijtgeraakt zijn :lol:
Standaard wordt inderdaad verstuurd via USPS en dan EMS/TNT. Dan gaat de afhandeling via de reguliere douane en die hebben geen haast (is ongeveer net zoiets als te druk bij hun). Maar als je het via DHL doet, dan regelt DHL de afhandeling bij de douane en ze hebben een leverplicht binnen 5 werkdagen. Daar betaal je iets meer voor en je moet gegarandeerd BTW en invoerrecht betalen, maar je hebt het nog sneller dan dat je het via de reguliere importeur doet. :oops:

Nee, alleen een berichtje dat het was verstuurd. Wel een ordernummer. Ik heb ze nu ook gevraagd naar de code. We wachten even af. Schijnt de laatste tijd vaker mis te gaan bij mijn bestellingen :evil:
Ik krijg ook altijd een email met de code. Als je niet per Parcel Express doet, dan krijg je een code die je via endicia.com. Die komt inderdaad tot de douane en daarna wordt het inderdaad bellen met de klantenservice van TNT (tel.nr. 058-2333333).

hallo allemaal,

Vanmidag even met het vrouwtje en wat vrienden op de Zwarte markt geweest :D
Liep daar een beetje rond te kijken en kwam op een idee.
Het idee opzich is niet nieuw, maar zeker wel een leuke en goedkope gadget voor op je Baja ;)

rearlight.jpg

light2.jpg

Zo donker is het nooit als we rijden... :? Was een koplamp niet beter geweest, kun je zien waar je rijdt en niet achteraf waar je in gereden bent. :lol:

Iemand nog interesse in een Scalpel? Mooie aanbieding. :thumbsup:

Scalpel schijnt al weg te zijn....

Ik ben morgen niet op Hoogtij. Krijg net twee kaartjes om naar Ajax te gaan. Ga samen met een vriend en de kleine man. Voor hem de eerste keer naar een voetbalwedstrijd. Eigenlijk is het zonde van de tijd maarja... :D

@ sleurhutje, kan je dat zelf bepalen dan ? om het via DHL te laten komen , als ik bij DDM iets bestel , versturen zij het met USPS en dat word zoals ik al zei door TNT overgenomen , en als je geen haast hebt is het natuurlijk niet zo'n drama om een paar weken te wachten , maar als je er op zit te wachten is het idd. wel lekker om het dan via DHL te laten komen , en de bijtelling erbij te nemen :cool: ;)

vanavond ga ik aan de :
Arnold
Maakt
Snel
Telkens
Eentje
Leeg

dinsdag komt er weer een jaartje bij, dus huize kobus is een ietwat vol vanavond ;) dus morgenochtend zal ik er wel zo uitzien :morning:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back