marcelsiggery
Forum veteraan
Stond er laatst 1 in purmerend te koop (marktplaats) weet niet of hij er nog is![]()
Is er nog

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Stond er laatst 1 in purmerend te koop (marktplaats) weet niet of hij er nog is![]()
Nee sorry, moet dit weekend hetzelfde doen als waarom jij op tijd thuis moet zijn (is al heel lang geleden 8Otja,die rijden niet zoveel,blijft het heel :lol:
Maar wel gezellig als ze er zijn
Hey sleur : ik weet een leuk groepje ,offroaders geloof ik,ze gaan zondag weer rijden op HT ,je bent uitgenodigd :lol:![]()
Moet je idd aanzetten in je gebruikers instellingen, ben ik ook pas achter gekomen![]()
@ Junkie: Je had PB maar laat maar![]()
Is er nog![]()
Ja, het kan nog gekker. Met de Savages was altijd de kunst om óf salto's te maken of zoveel mogelijk radslagen maken over vier wielen (dus op z'n kant rollen). 8O@ sleur
kan het nog ruiger dan? Niet dat ik je van verdenk dat je het niet kan doenmaar toch, ik ben benieuwd
Mooi gebouw. Een circuit met uitzicht en een koffieautomaat.![]()
Hij wilde vast best wel graag nitro maar die spullen van jou zijn wel bedenkelijk... :lol:Ik had hem laatst gevraagd of hij mijn nitro spul wou ruilen tegen zijn 5B zodat ik een donor baja had
Had hij geen zin an,gelijk heeft hij :?
Ja, het kan nog gekker. Met de Savages was altijd de kunst om óf salto's te maken of zoveel mogelijk radslagen maken over vier wielen (dus op z'n kant rollen). 8O
JE zou er maar naast wonen!
V power gefeliciteerd man, goeie koop![]()
TTIWWOP
anders had ik een nieuw blokje gekocht en nog diverse onderdelen, en dan loopt het bedrag ook snel op
dus toen kon ik beter die van Phil kopen , heb ik gelijk genoeg onderdelen
en het is inderdaad een goeie auto
(`t was niet de auto die de doorslag gaf , maar er zat een geweldige zender bij:rolling![]()
Dat zag er spectaculair uit. Maar je moet zuks niet hebben als je koeien er rondlopen.![]()
Geeft niet, heb je kant en klare biefstukjes, kan je zo uit de wei pakken, en gezien de huidige temperaturen geeft het niet als het wat langer ligt :rolling: