Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
je moet even geduld hebben als je deze piggybacks wilt kopen 8-O ;) :D

RC Fun:
Kost niet duur qua financieel geld. Bij Goldens Horizons zelf staan ze voor $43,95. Dus omgerekend met verzendkosten is €33,00 best interessant. :? Jammer dat RV Fun meer dicht dan open is of het gewoon niet heeft en naleveren een eeuwigheid lijkt te duren.

Wat is het voordeel van die varkentjes? Zijn ze niet beschikbaar in het roos? :P
Niet, tenminste voor de gewone schokbrekers niet. De te dikke stangen van de SS verplaatsen teveel olie en dat kan worden opgevangen door dit reservoir. Dan kunnen die SS-rijders ook genieten van een comfortabele veerweg. :p ;)

Als iemand nog een simpel zendertje in de aanbieding heeft dan kan ik de Marder op marktplaats gooien :D
Dan kun je toch je Nomadio erbij doen. 50 pagina's terug was het nog zoooooooo'n eenvoudige (te bedienen) zender. Verdubbeld gelijk de waarde van de handel. :lol: :rolling: *

Zo weer even bij bigscale geweest voor de nodige onderdeeltjes
En dan krijg je noig en mooie pen erbij kado
echt een super winkel :D;)
Ja zeker handig zo'n pen. Kun je weer een verlanglijstje met nieuwe onderdelen maken. :? ;) *

* Vanavond zijn ze wel heel eenvoudig te bedenken :murder:

Als iemand nog een simpel zendertje in de aanbieding heeft dan kan ik de Marder op marktplaats gooien :D

Ik heb een stickzender 27MHZ liggen :rolling:

(destijds nog wel veul geld voor betaald :rolling: ) maar nu extragratis om van je marder af te komen, we zien die FG's graag Ferkaufen Gern!)

Fiel Geld voor vragen op marktpaats :P

Ik heb een stickzender 27MHZ liggen :rolling:

(destijds nog wel veul geld voor betaald :rolling: ) maar nu extragratis om van je marder af te komen, we zien die FG's graag Ferkaufen Gern!)

Fiel Geld voor vragen op marktpaats :P

:thumbsup: :grin: :p :o :cool: ;) :):worship::mrgreen::infinity::rolling::halfrobot::olympic::lol::banana::proost::fadein:

Zo staan alle lachende smiley's er volgens mij op.

:thumbsup: :grin: :p :o :cool: ;) :):worship::mrgreen::infinity::rolling::halfrobot::olympic::lol::banana::proost::fadein:

Zo staan alle lachende smiley's er volgens mij op.

Is goed hoor :P
Staat bij deze gereserveerd.

Kwam je hem halen? Of moet ik hem een keer meenemen ?

[UPDATE - - - - - - BYM on the MOVE - - - - - - UPDATE]

baja001.jpg

baja002.jpg

[UPDATE - - - - - - BYM on the MOVE - - - - - - UPDATE]

Ik kom hem wel halen :yes:

Mooi cd'tje bij die foto :thumbsup:

Voordeel van een cd in een foto is dat mensen meteen een referentiekader hebben, omdat iedereen wel weet hoe groot een cd is ;)

Ik stuur je wel ff een pb met mijn adres erin, wanneer kom je?

Neem aan niet vanavond meer :rolling:

Kijk maar ff phil, het ligt er voor je :)

Check mijn onderschrift ;)

LOL :rolling:

De DieHards FG-ers zijn ook overstag, ik lach me een breuk.
(ook om mezelf, want ik heb er nu ook een :P)

Zou gaaf zijn als er idd een baan kwam met registratie systeem, allemaal een transponder erin en knallen maar :P

Alleen geen bangers race dan, is het me net effe te duur voor enzo ;)

Doe maar rustig aan hoor phil,eer jij een koper voor die marder hebt gevonden is er vast wel iemand die nog een dx3-r op een stoffig zoldertje heeft liggen :rolling:;)

Auw :rolling:

Klasse BYM. Lekker bouwen en dan bij het inrijden vol de berg op gaan :D

Als onze baan er gaat komen dan moeten we bij de aanleg wel rekening houden dat een rondetijdvoorziening er makkelijk in gelegd kan worden.

Ben ik straks de enige nog met een FG (weten jullie nog, die Marder :D)

Als onze baan er gaat komen dan moeten we bij de aanleg wel rekening houden dat een rondetijdvoorziening er makkelijk in gelegd kan worden.

Niet zo moeilijk: Gewoon een PVC-buis onder de baan waar de meetlus door loopt.

En je kunt je marder natuurlijk ook gewoon virtueel aanbieden. Niemad die dan merkt dat hij er niet was. Niemad die hem zal missen. :rolling:

En over dat iedereen een Baja neemt kan ik maar één ding zeggen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Klasse BYM. Lekker bouwen en dan bij het inrijden vol de berg op gaan :D

Wolfmand heeft ook nog een MT
gelijk heeft ie , ik heb nu al spijt :lol:

Als de baja ss vandaag bij audifan binnen is dan heb ik hem vanavond ;)

Bitterballenwinterfuncompetitiebekers

Heren TamTech Bitterballenwinterfuncompetitiebekers,

De bestelde bekers zijn binnen. Absoluut unieke exemplaren waar op de laatste dag nog hard voor gestreden moet worden. :yes: 8O En een ieder die in de puntenlijst staat maakt kans op zo'n beker, dit ter beoordeling van uw creaties achter de TamTech. :p Dus als de sodemieter knutselen...

Om de verrassing groot te houden, geen foto's. Gewoon lekker nog 3 weken afwachten. :hammer:

Is goed hoor, zal de ontvanger vast uit mijn speedbootje halen :)
Hoe laat arriveren jullie ongeveer?

Na het eten, rond 19.00 denk ik of iets later

Heren TamTech Bitterballenwinterfuncompetitiebekers,

De bestelde bekers zijn binnen. bla-bla-bla En een ieder die in de puntenlijst staat maakt kans op zo'n beker, dit ter beoordeling van uw creaties achter de TamTech. :p Dus als de sodemieter knutselen...

bla-bla-bla

En de baaninzetters dan? Wij doen er alles aan om de jury te beinvloeden, kopen een electro-indoor, een HPI Baja, verkopen de FG, enz. enz. maar om er nu ook nog een sleurhut bij te gaan kopen ;):rolleyes:

Na het eten, rond 19.00 denk ik of iets later

En de baaninzetters dan? Wij doen er alles aan om de jury te beinvloeden, kopen een electro-indoor, een HPI Baja, verkopen de FG, enz. enz. maar om er nu ook nog een sleurhut bij te gaan kopen ;):rolleyes:

Ik kan pas om 20.00 van huis ;)

@ phil ,Anders ga je eerst ff langs BYM anders rond de klok van 20.00 met ze tweeen

en om half 5 audifan ff bellen of de SS binnen is

Heb geen zolder op m'n TABBERT..................

Doe maar rustig aan hoor phil,eer jij een koper voor die marder hebt gevonden is er vast wel iemand die nog een dx3-r op een stoffig zoldertje heeft liggen :rolling:;)

@ TJA dat is mijn Marcelsiggery (Ouwe Bloedhond!!!!!),denk dat ik maar over stap op FG-

Monster-Beetle.....Baja5B(SS) heeft iedereen nouw????????,gr.Dr.Dre.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back