Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
:rolling:

Wordt dus zometeen de Hoogtij-Baja crew :P
Iedereen heeft zo'n ding .....

Ik denk dat ik dan mijn Baja maar omruil voor een FG Marder.
. .Lijkt me lachen ,zondag baja 5B/SS competitie ,maandag scalpel comp,dus 2 leuke dagen op rij :cool:;-)

Zo dan, uitslagen bijgewerkt. ;)

Voor wat betreft wedstrijden op maandaavond: Niet op de baan want dan is het gewoon vrij rijden. De woensdagavonden zijn voor wedstrijden bedoeld (ook andere wedstrijden). Anders moet het op zondag maar dan hebben we het al druk genoeg met het gezinsleven en offroad. :D

Komend twee weekenden en de komende avonden ben ik niet op resp. HoogTij en in Heemskerk te vinden. Te druk met dingen thuis en het verhuizen naar het nieuwe kantoor. :p

Had jij niet een verdieping over ;)

Zit er geen folie op de Kamtecjes? Of is het heel dun en strak?

Laatst bewerkt door een moderator:
Had jij niet een verdieping over ;)

Zit er geen folie op de Kamtecjes? Of is het heel dun en strak?
Niet echt een verdieping over. We zitten allemaal lekker ruim (ca. 35 à 40 vierkante meter per medewerker 8O).

Nee, er zict geen beschermfolie op de Kamtec bodies. :? Ik had ze afgeplakt met een krant. En ik heb een hele mooie airbrush. :p

Dat is al bestemd voor een circuit voor de tamtech en de scalpel:D
Is wel over nagedacht. Misschien dat het alsnog komt. ;) Volgende week gaan we verhuizen en dan na een paar weken zien we wel. Ook heb ik al wat lopen denken/praten over een onroad circuit buiten. :cool:

Is wel over nagedacht. Misschien dat het alsnog komt. ;) Volgende week gaan we verhuizen en dan na een paar weken zien we wel. Ook heb ik al wat lopen denken/praten over een onroad circuit buiten. :cool:

Dat zal zeker de aandacht trekken in die hoek. Heb je meteen een tweede bedrijf buiten:D.

Hahaha, was weer gezellig vandaag. Snelheden van een aantal weken geleden werden lang niet meer gehaald. Snelste rondetijd lag ergens in de 11,3 seconden terwijl we een paar weken geleden vrijwel allemaal laag in de 10 zaten. Volgens mij komt het door de accu's. Bij vrijwel iedereen aan het einde van hun leven gekomen. Een troost, volgende keer met de Caravancup kunnen ze hun laatste adem uitblazen.

.....

Bedenk ik me net dat ik vergeten ben de caravan mee te nemen of had je die niet meegenomen Sleur?
Hoe kom je erbij dat je snelste ronde 11.3 sec. was? Op MyLaps Practice staan toch echt wel constant rondjes in de 10 sec. :?

En je had bij mij helegaar geen sleurhut besteld. Ik betwijfel of die eerste zending ooit verstuurd is dus die gaat nooit aankomen. Dat wordt dus zelf een karretje knutselen. Het schijnt dat dat ook prima kan van boterkuipjes. 8O :lol:

Hmm, oke. Ik was in de veronderstelling dat ik ook een sleurhutje besteld had. Geen probleem, ik fabriceer wel iets. Het idee van Ferry is een heel goede :D

Hmm, oke. Ik was in de veronderstelling dat ik ook een sleurhutje besteld had. Geen probleem, ik fabriceer wel iets. Het idee van Ferry is een heel goede :D
Je was hem eerst zelf vergeten. Daarna heb ik (130 pagina's terug in deel 5) gevraagd wie na jouw solo-inkoopactie nog kapjes moest hebben. Toen die besteld waren, vroeg je voor de caravan. Te laat... :cry: ;) Het wordt nu ieder geval geen eenheidsworst. :lol:

@BYM: Mijn shirts uit de US van A kwamen net binnen, maar een XL is nog XXXXXXL-er dan jouw XXL. 8O :? Kennelijk zijn Yan Kees systeembeheerders nog meer bigscale dan Yan Kees Spektrum-gebruikers. :rolling:

Je was hem eerst zelf vergeten. Daarna heb ik (130 pagina's terug in deel 5) gevraagd wie na jouw solo-inkoopactie nog kapjes moest hebben. Toen die besteld waren, vroeg je voor de caravan. Te laat... :cry: ;) Het wordt nu ieder geval geen eenheidsworst. :lol:

@BYM: Mijn shirts uit de US van A kwamen net binnen, maar een XL is nog XXXXXXL-er dan jouw XXL. 8O :? Kennelijk zijn Yan Kees systeembeheerders nog meer bigscale dan Yan Kees Spektrum-gebruikers. :rolling:

Je kent amerikanen toch, bigger is better :rolling:

Je kent amerikanen toch, bigger is better :rolling:
Ahum, bigger is fatter zul je bedoelen. :?

Oh ja, er zat ook nog een micro-joehoetje in het doosje met shirts. Een heeeeeeeeeel klein R/C autootje. Nu kan het pilootje van mijn PicooZ naar huis rijden in zijn Nissan 350Z. 8O :lol:

De baja is weer klaar en heeft er zin an, baasje ook trouwens :cool:

Ik heb ook een leuk aanhangertje bedacht voor de laatste woensdag met de tamtechies :),hier kan ik echter geen uitspraken over doen...:rolleyes:

Fritsie ; philliams besloot eerder dat hij eigenlijk ook wel een SS wilde .
Dat zijn ook extra punten ;)
Ben benieuwd wie er het eerst mee rijd :confused:

Floortjefotos148.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back