SATSTOK HEB JE STRONT IN JE OGEN OFZOOOOOOO!!!!!!!!?????????????
met je poffertjesporum![]()
P.S. neem je kniebeschermers mee.........
Hey Knaller,
Hou een klein beetje in. doe ik ook niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
SATSTOK HEB JE STRONT IN JE OGEN OFZOOOOOOO!!!!!!!!?????????????
met je poffertjesporum![]()
P.S. neem je kniebeschermers mee.........
Sneeuwkettingen? Grotere banden werken nog steeds prima.Mijn auto kan niet rijden,ook niet als ik op de weg sta.
Ik moet nu toch maar winterbanden scoren
Sneeuwkettingen? Grotere banden werken nog steeds prima.Ook vanmorgen weer met de zomerbandjes zo weg gereden uit een berg sneeuw. Natuurlijk wel onder Sleur's Utiliteiten Voertuig.
![]()
Sneeuwkettingen? Grotere banden werken nog steeds prima.Ook vanmorgen weer met de zomerbandjes zo weg gereden uit een berg sneeuw. Natuurlijk wel onder Sleur's Utiliteiten Voertuig.
![]()
Vandaag ook even op de weg geweest.Uwv een bezoekje gebracht en 's middags even gezellig bij mijn pa en ma geweest.Was weer ouder-wets gezellig.Een mooie wandeling gemaakt door het park in Zaandam.Na thuiskomst in het ouderlijk huis een heerlijke kom mama's groentensoep gegeten en koffie gedronken.
Heb er echt van genoten![]()
Ik zou willen dat ik er iets aan kon doen Junkie, of iets kon zeggen waardoor je je beter zou gaan voelen. Maar helaas zou ik niet weten wat![]()
In ieder geval veel sterkte......
1 Ding weet ik wel zeker, en dat is dat er betere tijden aankomen. Na regen komt .........
Junkie, zomerbanden nieuw of ouder hebben geen grip in sneeuw. Ook niet als het los ligt. Het blijft behelpen, rijden kan, stoppen of de bocht door gaan is afwachten. Blijft het wel spannend![]()
Hehe, ik had vanmorgen even gekeken of dit soort banden op voorraad waren. Schijnen nu erg populair te zijn en dus niet op voorraad en moeilijk leverbaar.![]()