Vliegers omgeving Zwolle

Hi allen,

Soms lijkt het erop dat ik de enige vlieger ben in Zwolle (lijkt me erg sterk in onze mega-stad met maarliefst 140.000 inwoners ;) ), maakt niet uit waar je gaat staan, nooit andere vliegers. Is iedereen lid van een van de omliggende clubs (Cumulus, Friendship)? Of sta ik gewoon op de verkeerde plek?

Gezien de versnelde bebouwing in stadshagen en rond de toekomstige locatie van IKEA wordt het ook steeds lastiger om veilig 'wild' te vliegen, zeker met wat grotere kisten.

Dus, vliegers van Zwolle, waar vliegen jullie? En wanneer? :)

Het is maar een klein stukje naar RMF... En veel gezelliger dan alleen ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo,

Spring even binnen in een modelbouw winkel in zwolle, daar kunnen ze U gegarandeerd verder helpen

Er is een filiaal in Zwolle, doch ik mag de naam hier niet vermelden (regels), dus even googlen

groeten

Frank

Jonkje, tsja ik ben een beetje allergisch voor verenigingen, regels zijn goed en heel belangrijk, vooral als er vijftien man op het veld staat; helaas heb ik minder zin in de bijbehorende kosten en verplichtingen, vooral gezien mijn onregelmatige vliegkansen. Helaas is af en toe langskomen voor een fractie van de KNVvL+lidmaat kosten logischerwijs niet mogelijk..

Frankben, ja er is een filiaal in Zwolle, de ****** die daar staat kan met beide handen zijn gat nog niet vinden, daar heb je helemaal niks aan (tenzij je voor een 4x4 komt, zijn tak van de hobby, dan kan hij wel enthousiast reageren; kom je er als vlieger dan staan ze nog net niet te gapen, negeren je eerst een tijdje en verkopen ze je - als je al niet weggelopen bent - liefst het allerduurste wat ze hebben liggen in plaats van waar je voor komt. En dan wordt het letterlijk voor je op de toonbank gegooid.), als ik echt dringend iets nodig heb rij ik naar de veel betere en veel vriendelijker kleine hobbyzaak in Kampen, Peter is altijd bereid je ergens mee te helpen.

... Er is een filiaal in Zwolle, doch ik mag de naam hier niet vermelden (regels) ...
Verwijzen naar winkels, leveranciers, produkten gebeurt continu op fora, ook hier, geen probleem. Winkelbesprekingen daarentegen zijn op MBF weer niet toegestaan.

Laatst bewerkt:
die daar staat kan met beide handen zijn gat nog niet vinden, daar heb je helemaal niks aan (tenzij je voor een 4x4 komt, zijn tak van de hobby,

Dat vind ik zo jammer van sommige winkeluitbaters, wij hebben ze ook:(, er is hier ergens bij ons een winkel waar ze gewoonweg alles hebben, uiterst vriendelijk en behulpzaam voor alle takken, doch, als je de jongste (broer - bediende?) heb om u te helpen en voelt dat je een beginner of zo bent staat hij je gewoon uit te ka... en kan nogal uit de hoogte doen (man wat kom jij hier mijn tijd verknoeien!!)

Laatste keer heb ik gewoon mijn spullen laten liggen op de toonbank en gezegd dat ik wel drie weken kan wachten op een bestelling in China! De manager heeft nog geprobeerd de zaak recht te trekken maar ik heb bedankt. En dan maar klagen over de concurrentie uit china!

klant hoeft geen koning te zijn maar de verkoper is zeker geen keizer, enig respect is wel op zijn plaats

Back