Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens, dit gaat toch helemaal nergens meer over.
Het doel is om de hobby uit te voeren en niet om te rellen met elkaar.

Ben er ook voorlopig klaar mee, ik kom wel weer terug als het weer wat rustiger is :bye:

Ach, ik had me al van een heleboel gedistantieerd, en dacht kom es kijken, maar er is nog geen flikker veranderd. Zegt me genoeg :bye:

Denk dat m'n volgende Easystar een v2 wordt. Stomme ailerons uitsnijden.. Pokke werk, vertraagd allemaal. Wil van het weekend maidenen..

Wordt ook gelijk een maiden op 4S. Alles of niets. (ik zet mn geld in op niets) :yes: :lol:

577824_417273468284438_100000053647752_1675367_231456762_n.jpg

Ik neem ook maar weer is wat afstand. Forum zorgt er altijd weer voor dat ik rellerig word. Een klein relletje is niet erg maar als het uit de hand gaat lopen vind ik er persoonlijk geen r..t meer aan.

Ik niet, ben dat ge-miep een beetje zat. Lijkt wel een speeltuin. Zodra er iemand met zand begint te gooien, bewust of onbewust zijn er altijd weer mensen die weglopen.

Ben geen wegloper, zal alleen wel wat rustiger worden denk. hehe.

Bij de waai, ik zou gaan slapen :)

Conrad is ook niet echt snel met leveren he:( Eergister besteld en vandaag komt het nog niet binnen. Waarom moet dat allemaal zo lang duren?

En de track and trace van mijn satelietje zegt nu dat het pakket in'' the destination country'' is aangekomen. The UK!!! :hammer:

Leds niet traceerbaar zoals altijd vanaf HK.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back