Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach , laat die gozer ,hij zit zich te vervelen en heeft zin om te rellen. ;)

zullen ze blij mee zijn !! :mrgreen:

idd jammer dat je berichten van mensen op je negeerlijst alsnog ziet als een ander ze quote.........

Verder was ik helemaal niet op een relletje uit; heb het ook niet zelf hier gemeld dat ik bezig ben met een Christen Eagle.
Het ding is nog niet afgebouwd, dus duurt toch nog een tijd voor hij vliegklaar is.
En die tijd kan ik dan mooi benutten om meer ervaring op te doen toch?
Jullie oordelen misschien wel eens een tikkie te snel, daar al eens bij nagedacht???

Overigens is deze kist volgens mij niet van Great Planes zoals die van Spike, ben nog aan het uitzoeken wat het dan wel is.
Voor deze kist zal hetzelfde gelden als voor de andere bigscales of kleine kisten waar ik nog geen ervaring mee heb: alleen onder begeleiding tot ik er wel aan toe ben :yes:
Dat klopt..

P7100090.JPG

Reden dat ik die verkocht heb weer is omdat er op het veld in Heemskerk niet mee te vliegen valt (zal op het nieuwe veld niet veel anders zijn vrees ik) :teacher:

Maar goed, daar ga je nog wel achterkomen met je eigenwijsheid :lol:
De Great Planes uitvoering is zeker weten veel mooier. :yes: De donkere kleurstelling is wat saai. Met dat meer geel is leuker en frisser. :D Jammer dat je hem weg deed in een periode dat mijn vliegkunst nog in de kinderschoenen stond. Anders had-ie zeker hier in de garage gestaan. 8)

Klopt. Ben het imago ook een beetje beu aan het worden, dus probeer er wat verandering in aan te brengen. Zodoende gaat er niet veel meer weg, zonder dat het gevlogen heeft.
*noteert* :pc: :?

Crap, waarom is er zoveel te doen in de modelbouw wereld en waarom ben ik net een ekster? :D
Nee hoor, kwestie van zelfbeheersing. Heb je tijd genoeg voor andere dingen en koop je ook niet veel meer. 8O Werkt prima hier. Na zoveel jaar modelbouw-ADHD heb ik het wel gezien. Als ik er zin in heb, dan wat knutselen en anders niet. Haasten om te kunnen vliegen (of rijden) doe ik niet meer aan. Wordt je lekker rustig in je hoofd van. :thumbsup:

idd jammer dat je berichten van mensen op je negeerlijst alsnog ziet als een ander ze quote.........

Verder was ik helemaal niet op een relletje uit; heb het ook niet zelf hier gemeld dat ik bezig ben met een Christen Eagle.
Het ding is nog niet afgebouwd, dus duurt toch nog een tijd voor hij vliegklaar is.
En die tijd kan ik dan mooi benutten om meer ervaring op te doen toch?
Jullie oordelen misschien wel eens een tikkie te snel, daar al eens bij nagedacht???

Joh, voel niet gelijk zo aangevallen ,ieder doet lekker zijn ding ,en dit theekransje moet je niet zereneus nemen ;-)

Edwin, zal ik dan eens positief reageren :p

Veel plezier met je nieuwe plane, ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben. De laatste tijd maak je grote sprongen vooruit qua vliegcapaciteiten dus ik zie het wel goedkomen :yes: Die pult is echt een goede zet voor jou.
Verder niet zo miepen allemaal, gewoon laten voorvliegen dat ding en dan kun je er in lucht aan wennen. Landen en starten laten doen door een pro en langzamerhand zelf de pro worden :yes: :teacher:

Gaat goedkomen met genoeg begeleiding!

Dat zei ik op het veld ook al. Dat hij niet zo slecht vliegt. Alleen heb hij nog last van het Kris syndroom ( diepte inschatten met landen) Maar dat heb iedereen. Verder is hij echt wel eigenwijs:)

*Hij leest dit toch niet want ik sta op zijn negeerlijst:)

Joh, voel niet gelijk zo aangevallen ,ieder doet lekker zijn ding ,en dit theekransje moet je niet zereneus nemen ;-)

ik blijf ook echt wel mijn ding doen, daar gaat het niet om.
Maar ik was absoluut niet uit op een relletje.
Alleen een beetje jammer dat er bij elke aankoop voornamelijk kritiek komt........en het blijkbaar nog steeds niet duidelijk is dat ik niet zomaar van alles de lucht injaag :confused:
Enige dat ik tot nu toe gevlogen heb is trainers en extra's, de Falcon en al het andere spul staan allemaal nog veilig op zolder:D

Edwin, zal ik dan eens positief reageren :p

Veel plezier met je nieuwe plane, ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben. De laatste tijd maak je grote sprongen vooruit qua vliegcapaciteiten dus ik zie het wel goedkomen :yes: Die pult is echt een goede zet voor jou.
Verder niet zo miepen allemaal, gewoon laten voorvliegen dat ding en dan kun je er in lucht aan wennen. Landen en starten laten doen door een pro en langzamerhand zelf de pro worden :yes: :teacher:

Gaat goedkomen met genoeg begeleiding!

Thanks Phil!!!

Alleen een beetje jammer dat er bij elke aankoop voornamelijk kritiek komt........en het blijkbaar nog steeds niet duidelijk is dat ik niet zomaar van alles de lucht injaag :confused:
Enige dat ik tot nu toe gevlogen heb is trainers en extra's, de Falcon en al het andere spul staan allemaal nog veilig op zolder:D

Goh, kritiek? Kun je niet tegen een beetje goed bedoeld advies? Prima. Zoek het dan maar lekker zelf uit. Geen goed bedoeld advies meer van mij naar jou. Done!

Kijk, zo kun je het ook krijgen. Simpel als dat.

En nu weer terug naar de orde van de dag. Vrijhijhij zijn!. Jammer alleen van het vieze weer :(

Welnee,het is maandag ,dan zijn we wat plagerig;)

Gewoon lekker vliegen met die handel, meer diverse kisten in de lucht is juist top !

Goh, kritiek? Kun je niet tegen een beetje goed bedoeld advies? Prima. Zoek het dan maar lekker zelf uit. Geen goed bedoeld advies meer van mij naar jou. Done!

Kijk, zo kun je het ook krijgen. Simpel als dat.

Rustig nou.............
Kritiek kan ik best hebben, en zeker goedbedoelde :yes:
Maar als jij zegt:

"Reden dat ik die verkocht heb weer is omdat er op het veld in Heemskerk niet mee te vliegen valt (zal op het nieuwe veld niet veel anders zijn vrees ik) :teacher:

en dan met name de laatste zin, dan klinkt dat niet heel vriendelijk.........

Verder begrijp ik gewoon niet waarom er uberhaupt elke keer zo lullig gereageerd wordt :confused:

Wat mij betreft verder niks aan de hand :D

Rustig nou.............
Maar als jij zegt:

"Reden dat ik die verkocht heb weer is omdat er op het veld in Heemskerk niet mee te vliegen valt (zal op het nieuwe veld niet veel anders zijn vrees ik) :teacher:

Verder begrijp ik gewoon niet waarom er uberhaupt elke keer zo lullig gereageerd wordt :confused:

als ik niet zo eigenwijs was geweest zat ik nu nog op de hoogovens ook, dus tot op heden geen klachten :nooo:

Mijn reaktie was weer een reaktie op een post die jezelf plaatste over eigenwijs zijn.

Affijn, ik ga hier ook geen woorden vuil aan maken verder. Interwebz blijft wat dat betreft een vervelend iets om over te communiceren.. :D

Mijn reaktie was weer een reaktie op een post die jezelf plaatste over eigenwijs zijn.

Affijn, ik ga hier ook geen woorden vuil aan maken verder. Interwebz blijft wat dat betreft een vervelend iets om over te communiceren.. :D

ok...:rolleyes:
Had ik dus zelf om gevraagd.

nou, weer genoeg onzin om 1 vliegertje dat ik ga kopen, over tot de orde van de dag.
Iedereen nog fijn aan het werk??

Nee hoor, kwestie van zelfbeheersing. Heb je tijd genoeg voor andere dingen en koop je ook niet veel meer. 8O Werkt prima hier. Na zoveel jaar modelbouw-ADHD heb ik het wel gezien. Als ik er zin in heb, dan wat knutselen en anders niet. Haasten om te kunnen vliegen (of rijden) doe ik niet meer aan. Wordt je lekker rustig in je hoofd van. :thumbsup:

Al vaker niet heeft meegedaan met die modelbouw ADHD hypes. Lekker doen wat je zelf wilt is beter voor jezelf en je omgeving.

Rustig nou.............
Maar als jij zegt:

Was dat niet de reden dat je dit draadje was gestart? Zoals je ziet maakt het niets uit in welk draadje je dit soort praat doet, met dezelfde gasten komt het altijd op hetzelfde neer. De titel veranderd daar dus niets aan :teacher: ;)

Was dat niet de reden dat je dit draadje was gestart? Zoals je ziet maakt het niets uit in welk draadje je dit soort praat doet, met dezelfde gasten komt het altijd op hetzelfde neer. De titel veranderd daar dus niets aan :teacher: ;)

yep, is inmiddels wat mij betreft uitgepraat, maar blijf er wel bij dat het me verbaast dat er elke keer van die negatieve reacties komen op aankopen mijnerzijds ??
Zoals al eerder aangegeven ligt alles waar ik nog niet aan toe ben braaf op de plank te wachten tot dat ik er wel aan toe ben.
Volgens mij is er dus geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat ik er wel "ff" mee ga vliegen.

En verder weet iedereen dat ik bekend sta om mijn zorgvuldige, nauwkeurige en vooral rustige vliegstijl..............:D

Mijn scorpion motor opsturen gaat naar Power Dekker, en een super motor terug krijgen gaat:banana:

Hij gaat hem compleet herwikkelen voor mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back