Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je, een 600 zou ik ook zo kopen, alleen ik wil echt eerst weten of helivliegen wel mn ding is. Mocht dat zo zijn, dan wordt het geen 3D vliegen voor mij, maar een mooie schaalbody eromheen. Dat trekt mij toch meer (hoewel ik zeker zou proberen te stickbangen hoor :yes: :))

Zoiets ? :-)
calimero2.jpg

Normaliter meer dan genoeg, maar met jou weet je het nooit :-) ;-)

Gaat dit een EZ op 6S worden ofzo?

ga dan een dogfighter vliegen ipv een ez te verkrachten :?

ikke niet begrijp , hij vind blijkbaar de ez de leukste vlieger die hij bezit :-)

de simprop is ready to start , maar helaas is de dag om :-|

morgen eerst even mijn tijd verdoen met werken , daarna starten die kist en weten of het blok goed is , ben benieuwd ;)

Junk, normaal zou ik je gelijk geven... maar met nog 29 andere vliegtuigen hier op stal, moet ik echt eerst even wat ruimte maken alvorens ik wat nieuws koop weer..

Klinkt gek, maar is zo. Ruimte maken doe ik op mijn eigen manier.. (stuk vliegen dus :))

Spike, als je schaal wil vliegen, moet je al helemaal geen 450 hebben. Dat is echt geen porum.

Je loopt al zo lang als ik je ken, over een heli te miepen. Doe het gewoon! Pak het goed aan en ga ermee vliegen. Vindt je het niks, dan kan je hem weer verkopen. Dat doe je met vliegtuigen toch ook;)

Spike, als je schaal wil vliegen, moet je al helemaal geen 450 hebben. Dat is echt geen porum.

Je loopt al zo lang als ik je ken, over een heli te miepen. Doe het gewoon! Pak het goed aan en ga ermee vliegen. Vindt je het niks, dan kan je hem weer verkopen. Dat doe je met vliegtuigen toch ook;)

tja... zit ook wat in.. hehe.. 500 of 600 dan?

Mijn vader voorlopig nog even niet.. Hij was wel weer bezig een te herstellen. De vorige is zo afgelopen :(

IMAG0741.jpg

tja... zit ook wat in.. hehe.. 500 of 600 dan?

Sja,ik weet hoe je kan vliegen. Dan zou ik meteen voor een 600 gaan. De nieuwe Trex 600 PRo combo is betaalbaar en goed. All in one buy, en vliegen maar. En als je hem verkoopt vang je er nog aardig wat voor terug ook, want het is een nieuw model.

Sja,ik weet hoe je kan vliegen. Dan zou ik meteen voor een 600 gaan. De nieuwe Trex 600 PRo combo is betaalbaar en goed. All in one buy, en vliegen maar. En als je hem verkoopt vang je er nog aardig wat voor terug ook, want het is een nieuw model.

Moet ik dan gaan voor de GP780 Head lock Gyro of de GP900 Head lock Gyro ?

Hmm ik heb even wat om over na te denken in iedergeval... :) 700 a 800 euro vind ik best een hoop centen (en heb dan nog geen lipo's)...

Is wel kicken, en meestal geef je dat ook wel aan vliegtuigen uit. Is het te duur dan kan je voor 2e hands kijken. Maar de pro zal je niet zo veel zien 2e hands. Je kan ook voor een ander merk gaan. of brandstof. OF een kleiner model. maar ik zeg je nu al een 500size of een 600 size is een wereld van verschil, en in geld juist weer niet.

mogge ,

deze week weinig vliegen , tot zaterdag veel wind en regen :(
ook met het oog op buiten schilderen niet zo'n lekker vooruitzicht .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back