Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
It's not the size that count's;)

precies ;)

ik ga hier niet verkondigen dat ik geen bigscales meer ga vliegen , want alles kan tegen je gebruikt worden , maar de vlieger waar ik de grootste kick van heb gekregen tot nu toe is gewoon de dogfighter van 8 tientjes :cool: ;)

ik denk zelfs dat ik er nog 1 ga halen en die ga uitrusten met een snel nitro blokje , bijv 3,5cc rossi :yes:

met een 2200mah 4s kun je 2,5 minuten vliegen , veelal volgas .
met een nitro blokje kan je zeker 5 minuten knallen , en weer ff tanken ;)

Laatst bewerkt:
Funjet en Dazzler zijn groot genoeg voor Phillie... kun je een hoop plezier mee beleven :yes:

Misschien ooit nog een Cappie, maar dan moet Junkie ff zijn hok opruimen :mrgreen:

O ja, Stinger wil ik ook nog... en een Baiojet

Ik zag op de terugweg vanuit het Amsterdamse Bos nog Edwin en Kris op het veld staan :yes:

Funjet en Dazzler zijn groot genoeg voor Phillie... kun je een hoop plezier mee beleven :yes:

Misschien ooit nog een Cappie, maar dan moet Junkie ff zijn hok opruimen :mrgreen:

Ik zag op de terugweg vanuit het Amsterdamse Bos nog Edwin en Kris op het veld staan :yes:

Stond een best windje, dikke jas was zeker nodig :-)

hoeveel vliegtuig wrakken heb je her en der zien liggen rondom het veld ? ;)

als capje eruit gaat vlieg ik hem wel richting waar jou huis woont :p

*knutselen aan simprop gaat *
*wil dat blok horen lopen *

Ja, Sleur heb er nog 2 liggen. Maar je hebt er toch 1?

Nee, die van Phil en die Copterx heb ik beiden weg gedaan in het verleden. Nu met het groupie heli vliegers hier in de buurt begint het toch weer te kriebelen. Dus vandaar. Ik ben opzoek naar een Trex of kloon 450. Indien kloon, wel van Copterx kwaliteit (dus HK450 kan, maar dan wel de full alloy) Maar ik denk, misschien heeft iemand hier nog wat liggen..

Sleur? :)

waaarom een 450 man. Neem gewoon minimaal 500 size. Dan heb je wat. En ik zou niet met die hk shit aan de gang gaan tenzijn je er eigenlijk geen geld voor hebt.

Nee, die van Phil en die Copterx heb ik beiden weg gedaan in het verleden. Nu met het groupie heli vliegers hier in de buurt begint het toch weer te kriebelen. Dus vandaar. Ik ben opzoek naar een Trex of kloon 450. Indien kloon, wel van Copterx kwaliteit (dus HK450 kan, maar dan wel de full alloy) Maar ik denk, misschien heeft iemand hier nog wat liggen..

Sleur? :)

Nog een splinternieuwe CopterX in doos staan. Mag je best van me overnemen. Ik doe er toch niets mee. Zonder zeuren voor 55 euro.

waaarom een 450 man. Neem gewoon minimaal 500 size. Dan heb je wat. En ik zou niet met die hk shit aan de gang gaan tenzijn je er eigenlijk geen geld voor hebt.

Weet je, een 600 zou ik ook zo kopen, alleen ik wil echt eerst weten of helivliegen wel mn ding is. Mocht dat zo zijn, dan wordt het geen 3D vliegen voor mij, maar een mooie schaalbody eromheen. Dat trekt mij toch meer (hoewel ik zeker zou proberen te stickbangen hoor :yes: :))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back