Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor ons veld waren ze ook aan het Kite Surfen op van die grote Off Road skateboards. Kwamen behoorlijk dicht bij ons veld. Erik K was aan het vliegen. Mannen even gesproken en zullen opletten waar de vliegeren.
Ga ook zo nog ff richting veld om wat te testen.
Jammer genoeg tricopter nog niet klaar. Sensorboardje was nog niet binnen. Frame is wel klaar. Aansturing van de tail met de Raptor bladegrip is erg geslaagd.![]()
Had jij geen gezinsdag ? Of zitten jullie met z'n drietjes gezellig op da bank ? :rolling:
Vanmorgen naar een hele mooie F1 wedstrijd gekeken. Zelden zoveel spanning.
Straks weer verjaardag net als gisteren. Beetje verder met de garage zodat ik een echt bouwhok heb.
Nou heb je geen ruimte meer de pot en de stortbak Sig![]()
Piest precas![]()
Helemaal top toch ? ;-)
Vliegers groter dan 90cm leveren toch wel problemen op met opslaan. :?![]()
Ook weer ff aan het knutselen gegaan![]()
Je kunt nu eenmaal niet alles hebben voor 12 euro huur per maand
Bijkomend voordeel is dat ik ook geen grotere vliegers kan vervoeren in de WC 1nd
Dus dat probleem ook opgelost;-)
goed bezig
ik dacht dat je wel even naar de bajaboyz was gegaan ?
ik heb net weer 2 uurtjes geklooid aan de simprop , alles even nagelopen , motor is weer schoon en staat er weer klaar voor .
v/h weekend gaat hij los ben benieuwd hoe deze vooroorlogse speedvliegert vliegt .
trouwens , met een dogfighter en een speedkist heb je veel meer plezier en kick dan die grote logge stinkbakken .
ook lekker makkelijk mee te nemen naar het nieuwe veld![]()