Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zooooo, ook weer terug van de shoarma. Lijkt daast wel de vliegclub. Rondjes over en weer, als je praat dan heb je twee bier extra. ;) Erg gezellig en weer een waar succes (ook al waren we maar met 2 1/2). :? :p

Voor mij geen vliegen dit weekend, vanavond voor toneel het licht op podium opgehangen, morgen zaal verlichting en programering. zondag dekor op bouwen en maandag laaste oefening. Dinsdagavond generale repetitie en woensdag de 1evoorstelling...spannend... (echt wel) :help:
Zondag over een week hopelijk wel tijd voor vliegen... zo nu tijd voor een pintje

Ikke denk ik ook niet vliegen, de kids willen weer balletjesrollers bij het jeukeballen verslaan. Beetje wedstrijdmentaliteit bijbrengen is natuurlijk uitstekend en heeft prioriteit. :yes:

Zo morgen vroeg bedtje uit F1 kijken om 7.50:D daarna alles in de auto laden voor de middag:D;) ik weet niet of marsje dan al wakker is deze heeft nachtdienst gehad en of hij mee gaat :confused: weltrusten:bye:

Vanavond bij Tito aan zijn heli geklooit. Morgen samen naar das feld. Hoop dat het gezellie wordt. Nu plat.

Trustuhhhh

Zo morgen vroeg bedtje uit F1 kijken om 7.50:D daarna alles in de auto laden voor de middag:D;) ik weet niet of marsje dan al wakker is deze heeft nachtdienst gehad en of hij mee gaat :confused: weltrusten:bye:

Yep, ik ook. Dat is over 5 uurtjes al zie ik net. Lekker een paar biertjes gedronken met een maat, altijd leuk.

Goedemorgen allemaal,

Ziet er goed uit vandaag. Eerst even naar Koog aan de Zaan voor een potje voetbal. Daarna richting Amsterdam ff wat brandstof ophalen. En als laatste naar Modelbouw Bloemendaal om een paar Traxxis lagers op te halen. Best druk....dus

Daarna richting het veld.
Tot straks:bye:

heeeeee 3dfresh al wakker nou ik ook, allen ga ik even f1 kijken en dan vamiddag vliegge
maar vooral Goedemorgen alle

Laatst bewerkt:
mogge,

prachtig weertje :p

eerst nog ff rustig an , ben nogal brak , daarna rustig spullen inladen en naar das flying field .

laters

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back