Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan die meer dan 100 amp meten?
Ik heb zelf de wattsup meter maar die gaat tot 100amp
Verloop kabeltjes kan ik wel maken

Strak en hard! :yes:

Is een kleiner model dan de Stinger. Ik heb een groene gehad en een paarse. De groene heb ik ooit nog eens verkocht / geruild met Erik3D. Misschien heeft ie hem nog? (geen idee!)

Voor de mooigheid moet je er een 3,5cc speedmotor inbouwen, met achteruitlaat. Die komt dan onder de romp eruit.

De Stiletto kit heb ik weggedaan. Geen zin om te bouwen. Met de Tracer met Webra 28 vloog ik wel regelmatig. Was wel lollig.
m.v.g. Erik

Jodenprijsjes houd Phillie ook van :)

ikke ook , ik heb dan ook een oldcsool speedkist gekocht voor 4 tientjes om te oefenen en wennen aan een speedkist .

het is een simprop met een polyester romp en een span van 122m uit de jaren 90 ,heeft goeie vlieg eigenschappen zowel langzaam als snelle vlucht .

op google toch nog wat van gevonden , de duitsers weten er wel veel van .

zie het maar als die oldscool vibrogym ,maar dan een speedkist uit die tijd , dar houd ik wel van .

ga hem wel brandstof vliegen .

ben benieuwd .

zal over een paar dagen aankomen waar mijn huis woont via de post :D

v/h weekend met siggy even 2 serieuze speedkisten bekijken en evt kopen , voor ieder wat wils ;)
maar die blijft nog ff in de la todat ik gewend ben aan de oldscool speed vlieger ;)

iedereen weer op de club ?

net de liporacer afgekregen , denk dat het zo'n 8 uur werk is geweest :-?
dus technisch weer helemaal oke , eerst maar kijken hoe hij vliegt ,en daarna hoef ik alleen nog de romp te schuren/spuiten .

heb nu wel een originele futaba fullrange ontvanger geplaatst met de anthennes aan de buitenzijde , wil nooit meer ontvangst verlies ervaren :nooo:

vraagje voor de zekerheid : mag ik de ontvanger op een servo plaatsen ? aangezien ik niet veel ruimte heb in de liporacer is dat de mooiste plek in dit geval .

Heb in mijn Easy Star een andere ontvanger geplaatst en vanavond nog even getest.
Blijkt dat de motor nog steeds af en toe pruttelt.:(
Sleur wil je me tzt helpen de regelaar op nieuw af te stellen?
Volgens Phil is die niet goed getimed.

Heb in mijn Easy Star een andere ontvanger geplaatst en vanavond nog even getest.
Blijkt dat de motor nog steeds af en toe pruttelt.:(
Sleur wil je me tzt helpen de regelaar op nieuw af te stellen?
Volgens Phil is die niet goed getimed.

Phil snapt daar helemaal niks van, dat is een brandstofpiloot :D ;)

Zou wel goed range test doen terwijl je aan de stick rost die die servo bestuurt :)

zowiezo ;)

kan hem ook wel naast de servo plaatsen ,maar dan zit hij er evengoed nog vlak tegenaan .

rct heeft ook weer een lekker pakketje richting mijn huis gestuurd , dus v/h weekend lekker vliegeren .

straks nog wat lipo's bestellen bij DE warehouse ,en dan ben ik weer up to date ;)
de 3s 2650 lipo's weer bestellen die ik aan burp had verkocht , waren mijn favo 3s lipo's voor de dogfighter.

Laatst bewerkt:
de nieuwe aanwinsten van Kris.

imag0307p.jpg

imag0310w.jpg

imag0313v.jpg

leuk ding ,

ik vind de grootte wel meevallen , kan dit nu vliegen op het nieuwe veld volgens de kenners op de club ?

alleen hoe gaat dit de lucht in ? moeten er wielen onder gemaakt worden ?

ben benieuwd .

Kris wil er wieltjes onder maken en dan gaan "wildvliegen" in de haarlemmermeer:confused: (schiphol??)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back