Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet je wat wijs is ? in het begin van je vliegcarriere lekker lang met 1 en dezelfde kist vliegen , leer je goed de kist kennen en dan kun je er steeds beter mee vliegen . ipv steeds andere kisten vliegen .
ik snap wel dat verzamelen en afwisselen leuker is , maar ik heb in het begin erg veel met de vibrogym gevlogen (en hij leeft nog steeds) .
en ik vlieg er nog mee , heerlijke kist :p

knoopje doorgehakt en verkocht geroepen , nu op de reaktie wachten ,en volgend weekend ophalen ;)
daarna gaat hij nog ff op de plank totdat ik de liporacer goed kan speedvliegeren ,dan weer een stapje verder met de blizzard (geen multiplex )

eens ;)

Beiden of alleen de Blizzard?

Ik heb soms al moeite met een kistje van 100 gram :oops:
Maar kopen kan ik als de beste ;)
Edit: Spikkel wint het :p ;)

Ik denk dat je daar mis zit hoor.. :yes:

Kris en Edwin kunnen er ook wat van.. hehe.
En vergeet Junk niet. Als er iemand is die veranderlijk is, is hij het wel. Alleen ik loop er misschien iets te veel mee 'te koop'. ;-). En toegegeven, ik koop en verkoop zonder er zelf mee gevlogen te hebben :(

En vergeet Junk niet. Als er iemand is die veranderlijk is, is hij het wel. Alleen ik loop er misschien iets te veel mee 'te koop'. ;-). En toegegeven, ik koop en verkoop zonder er zelf mee gevlogen te hebben :(

verschil is dat jij koopt en verkoopt, ik koop alleen maar, en Kris voornamelijk, heeft alleen dingen verkocht waar hij weinig aan vond of die hij dubbel had....

verschil is dat jij koopt en verkoopt, ik koop alleen maar, en Kris voornamelijk, heeft alleen dingen verkocht waar hij weinig aan vond of die hij dubbel had....

Dat zei ik toch ook :confused: :rolleyes:

Beiden of alleen de Blizzard?

we zien wel ff , 1tje voor jou 1tje voor mij , mooi totaalprijsje maken maar ;)

ik val wel mee hoor , heb al wat weggedaan , verder heb ik 3 bigscales die ik bewaar voor het nieuwe veld , zolang wijk ik even uit naar de speedvlieg afdeling omdat snelle kisten of kistjes mij wel aanspreken ;)

nog een voordeel , ze passen in een la , dus het valt maris niet op :oops: ;)

ik val wel mee hoor , heb al wat weggedaan , verder heb ik 3 bigscales die ik bewaar voor het nieuwe veld , zolang wijk ik even uit naar de speedvlieg afdeling omdat snelle kisten of kistjes mij wel aanspreken ;)

Om vervolgens weer alles de deur uit te doen voor auto's?

Zo hebben we allemaal wel een trekje. En dat is helegaar niet erg :)

goeie morgen
ik vlieg hem met een 11x4 maar hij vloog ook goed met een 10x5
heb alleen geen resopijp dus dat zal iets verschillen in vermogen
tja met de stinger moet je niet haasten maar zeker een aanrader

LOL :p

prop is alleen nog te groot, de motor komt niet echt op toeren in de lucht.
Bij gebrek aan een betere prop had ik v/d week een 11 x 8 meegenomen.
Binnenkort (als het beter weer is) maar eens kijken met een andere prop.
Ook las ik dat ik eventueel de resopijp dichter op de bocht moet zetten.

En ja die Stinger... vrouw keurt het nu vast niet goed als ik hem koop :rolleyes: Helaas eerst andere prioriteiten maar ik hoop hem nog wel dit seizoen nog te kunnen vliegen :yes:

Goedemorgen, weer een kort weekje om te werken.
Wat een weer :cry: dat wordt denk ik niets om vanavond ff te vliegen :nooo: We zien wel. Ik wil wat propjes proberen... 11x4 en 10x5 heb ik denk ik in de kist liggen :yes:

Goedemorgen, weer een kort weekje om te werken.
Wat een weer :cty: dat wordt denk ik niets om vanavond ff te vliegen :nooo: We zien wel. Ik wil wat propjes proberen... 11x4 en 10x5 heb ik denk ik in de kist liggen :yes:

Ander moet je het even melden, heb nog wel wat "on stock" ;)

goeie morgen
ik vlieg hem met een 11x4 maar hij vloog ook goed met een 10x5
heb alleen geen resopijp dus dat zal iets verschillen in vermogen
tja met de stinger moet je niet haasten maar zeker een aanrader

Tja stinger.. Zal voor mij volgend jaar pas worden denk ik. Wel gave
vliegert..

ho ho , gaan we nu allemaal aan de speedvliegerts ? :p

ik hoop de blizzard ( ook afkomstig van look) v/d week op te halen in almere , heel mooi ding , en belangrijk is ook , hij is rtf , ik heb weinig zin om zo'n bouwkit van look te bouwen , kost plenty time .

wat een weertje zeg :o

ik moet helaas verplicht thuisblijven , floor is ziek , maris moet naar haar werk , oma kan ook niet .
dus ben ik de lul :mad: , maar heb dan wel veel tijd om te knutselen :p

En ja die Stinger... vrouw keurt het nu vast niet goed als ik hem koop :rolleyes: Helaas eerst andere prioriteiten maar ik hoop hem nog wel dit seizoen nog te kunnen vliegen :yes:

mijn vrouw keurt het ook niet goed , maar ik koop hem wel !!l :pim:

die kleine vliegerts vallen niet zo op :)
de liporacer (vond) ze wel gaaf ;)

heb de dogfighter verstevigd met een multiplex ingelijmd frame , zodat de neus niet meer flexed waar de motorsteun vastzit , op 4s ging het allemaal resoneren .

ho ho , gaan we nu allemaal aan de speedvliegerts ? :p

Zeg, jij loopt achter de feiten aan hoor.. :evilbat:

Ik zoek even de foto op, maar heb nog ergens een oude foto van mijzelf met een rasant speed met een 8cc speed motor :hammer: :yes:

Ding liep hard, is alleen gecrashed doordat ik de rasant speed van mijn vader tegenkwam in de lucht.......

Zeg, jij loopt achter de feiten aan hoor.. :evilbat:
.

lol !

dan doel ik op jou en phils ;)

ik heb jou nog nooit met een stingerachtige gezien .
gaat waarschijnlijk ook nooit gebeuren ;)

de liporacer begint er weer op te lijken , vandaag wel weer rtf .

volgend weekend lekker air racen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back