Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Even zonder gekkigheid, wat weegt het toestel eigenlijk?
Gezien de eerdere praktijken wil ik me bij deze vreselijk impopulair maken door dat voor te gaan stellen.Dit gaat serieus een gevaar opleveren zonder voldoende ervaring. De wettelijke limiet is bij veel verzekeringen overigens 20kg. :? Dat moet je dus sowieso eerst navragen en aantonen bij de club.
lezen !
staat onderaan bij de link van kris .
STARGAZER - A unique database on Burt Rutan and his projects!
neem aan dat kris daar niet zomaar mee gaat vliegen , eerder ronald of andere ervaren vliegers .
minimale landing snelheid met 65kmpu is ook best pittig , maar zal op het nieuwe veld wellicht net kunnen .?
maar misschien leuk voor aan het plafond op de ach![]()
misschien heeft hij hem wel "op de groei" gekocht? (hebben is hebben en krijgen is de kunst).
gelukkig noem je geen namen...............Mwja, op basis van eerdere ervaring levert dat de nodige twijfels op.Bij en aantal mensen wint het enthousiasme en overdaad aan zelfvertrouwen het van verantwoordelijkheid en gezond verstand.
hi hi , zelfs de vliegers gaan rellen :rolling:
maar sereneus , ik weet niet of kris de intentie heeft om er mee te gaan vliegen ,of alleen voor de heb ?.
maar dat zal dan wel in flink overleg op de club moeten gebeuren of dat kan .
daarmee crashen = einde club .
idd, Kris heeft 2 bigscales ........
Mwja, op basis van eerdere ervaring levert dat de nodige twijfels op.Bij en aantal mensen wint het enthousiasme en overdaad aan zelfvertrouwen het van verantwoordelijkheid en gezond verstand.
Of voorraad op peil houden? :?Kopen is geen overdaad aan zelfvertrouwen, wel van van hebzucht
Of voorraad op peil houden? :?![]()
hi hi , zelfs de vliegers gaan rellen :rolling:
maar sereneus , ik weet niet of kris de intentie heeft om er mee te gaan vliegen ,of alleen voor de heb ?.
Een vlieger voor de heb........??????
ga jij nou maar eerst eens wat vlieguren maken met wat je al hebt staan en allemaal nog niet af is !
ga jij nou maar eerst eens wat vlieguren maken met wat je al hebt staan en allemaal nog niet af is !
mijn zegen heb je , lijkt me leuk om te zien vliegen .
ik hoor het wel als je akkoord krijgt![]()
lezen !
staat onderaan bij de link van kris .
STARGAZER - A unique database on Burt Rutan and his projects!
komt goed, heb er deze week 3 a 4 vliegklaar, hoop dat ik er van het weekeind nog ben!!!
Knoopje al doorgehakt Junkie ?
Die dikke Blizzard roept steeds dat hij wilt vliegen![]()
Oh! Omdat er volgens de handleiding staat dat hij 18.5 kg weegt, zal dat wel zo zijn? Ik denk dat je het pas zeker weet als je met dat ding op de weegschaal geweest bent.
Daarbij vind ik dat je met bigscales serieus om moet gaan. Net als het idee dat iemand die met een EZ* heeft leren vliegen direct met een brandstofkist overweg zou moeten kunnen... :nooo:
Maar goed, gelukkig hebben we aardig wat oplettende oogjes rondlopen op de club, dus het zal niet zo'n vaart lopen denk.
weet je wat wijs is ? in het begin van je vliegcarriere lekker lang met 1 en dezelfde kist vliegen , leer je goed de kist kennen en dan kun je er steeds beter mee vliegen . ipv steeds andere kisten vliegen .
ik snap wel dat verzamelen en afwisselen leuker is , maar ik heb in het begin erg veel met de vibrogym gevlogen (en hij leeft nog steeds) .
en ik vlieg er nog mee , heerlijke kist![]()