Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
mmm. steen is nat en gaat heen en weer.

forcastingstone.jpg

Niet alleen geboden.....hij staat al in de hangaar.
Hij is wel serieus groot.Target drone geweest van het amerikaanse leger.
Dinsdag mee naar de club.

kolere ,hij meent het :eek:

ik ga een andere club zoeken ,dit word mij te griezelig 8-O

ben erg benieuwd naar de maiden (op het nieuwe veld neem ik aan ) , en ben benieuwd of hij ook goed en strak vliegt . ;)

Er mag nog niet op het nieuwe veld gelopen worden i.v.m. pas ingezaaid gras. En ook op de velden om ons huidige veld is dat zo. :yes: Knap starten en landen met deugdelijke vliegers is dus de komende maanden een vereiste. :teacher:

Er mag nog niet op het nieuwe veld gelopen worden i.v.m. pas ingezaaid gras. En ook op de velden om ons huidige veld is dat zo. :yes: Knap starten en landen met deugdelijke vliegers is dus de komende maanden een vereiste. :teacher:

ach ,die straaljager van kris met een proppelor op zijn neus is uitvoerig gekeurd door de americanen , die zal wel netjes landen op het huidige veld 8-O ;)

ach ,die straaljager van kris met een proppelor op zijn neus is uitvoerig gekeurd door de americanen , die zal wel netjes landen op het huidige veld 8-O ;)

Kennelijk was deze niet goed en heeft niet gevlogen. Anders was deze aan stukken geschoten en als brokken neer gekomen. Nu dus in de herkansing maar zonder schieten. :mrgreen: ;)

Kennelijk was deze niet goed en heeft niet gevlogen. Anders was deze aan stukken geschoten en als brokken neer gekomen. Nu dus in de herkansing maar zonder schieten. :mrgreen: ;)

zat een systeem op met laserherkenning en een smoke-systeem dat begon te roken op het moment dat er een laser hit was

big scale brevet??? Dat is er toch helemaal nog niet :confused::confused::confused:
is dan ook niet te halen.........

Gezien de eerdere praktijken wil ik me bij deze vreselijk impopulair maken door dat voor te gaan stellen. :yes: Dit gaat serieus een gevaar opleveren zonder voldoende ervaring. De wettelijke limiet is bij veel verzekeringen overigens 20kg. :? Dat moet je dus sowieso eerst navragen en aantonen bij de club.

Gezien de eerdere praktijken wil ik me bij deze vreselijk impopulair maken door dat voor te gaan stellen. :yes: Dit gaat serieus een gevaar opleveren zonder voldoende ervaring. De wettelijke limiet is bij veel verzekeringen overigens 20kg. :? Dat moet je dus sowieso eerst navragen en aantonen bij de club.

misschien heeft hij hem wel "op de groei" gekocht? (hebben is hebben en krijgen is de kunst)
Overigens is bij mijn verzekering de limiet 25 kg, net als bij de meeste verzekeringen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back