Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met die antieke kristalontvangers (iets met lange golf zenders en zo ;)) was het een must om ze in het foam te hangen anders rammelde je kristal er uit of door slechte contacten kreeg je last van knappulsen op je oscillator. Gevolg dus geen ontvangst al je kristal er uit trilde of veel storing. Bij 2.4GHz is alles statisch, inclusief het kristal dat gesoldeerd zit (en ook nog een klodder lijm eronder).

Bevestiging op een stuk foamtape of met klittenband is meer dan voldoende. :yes: Als de resonantie dusdanig is dat je dan nog problemen zou kunnen krijgen, rammelt je hele kist waarschijnlijk uit elkaar. :? :lol:

aaahhhhh. enigzins gerustgesteld. nu hopen op beter weer.

zo , en weer terug van haarlem , mooi nieuw voorbandje voor mijn motor gescoord , en via 2 modelbouw winkels weer terug en de dag is alweer voorbij :-?
volgende week weer lekker werken, dan duren de dagen weer wat langer ;)

*knutselen gaat *

@ Sleur: Da's mooi... dan plak ik ook gewoon alles vast met Velcrotape in mijn stinkkist, scheelt een hoop werk en ziet er stukken netter uit :yes:

hahahahhahahah.

Heb je het keuringsrapport al terug Phil?

pt_25JR_ent-lead__200x155.jpg

@ marsje hoe laat sta jij klaar met je kissie neem je vleugel en zender ook mee kunnen we alles in orde maken, weet niet of phil ook mee gaat, mooi weer om even te vliegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back