Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Knaller, volgens mij is deze wel de moeite waard : The Hunger Games
en anders : John Carter, of The Artist (zwart wit), of Intouchables en als je stom naar de buis wilt kijken zonder nadenken : The Muppets

Vraagje: Op mijn Dazzler zit een resonantiepijp, nu is het siliconen rubbertje tussen de bocht en de pijp lek. Nu heb ik bij autoparts een stuk hittebestendige slang gehaald. Weet iemand of dit gaat werken, of wordt de uitlaat zo heet dat het gaat smelten.
Dit stukje slang was voor nop, hittebestendig tot ca. 130 graden. Het rubber zit op ongeveer 10cm na de bocht.
Ze hadden ook slang dat tot 1400 graden hittebestendig was... maar dat is alleen te verkrijgen per meter en dat kost €20,- :hammer:

Jullie kunnen wel zien dat ik electro gewend ben :mrgreen:

Hehe, eindelijk weg bij de schapenscheerder. ;) Dat juffie, Roos heet ze dus en staat nog niet op de Bangalijst van 0251, heeft twee talenten maar geen taalknobbel. 8O Wel vreselijk gelachen omdat er een hele kudde Engelsen aanwezig waren. Was gezellie en voor herhaling vatbaar (ook al lieten sommigen het afweten). :D

Vraagje: Op mijn Dazzler zit een resonantiepijp, nu is het siliconen rubbertje tussen de bocht en de pijp lek. Nu heb ik bij autoparts een stuk hittebestendige slang gehaald. Weet iemand of dit gaat werken, of wordt de uitlaat zo heet dat het gaat smelten.
Dit stukje slang was voor nop, hittebestendig tot ca. 130 graden. Het rubber zit op ongeveer 10cm na de bocht.
Ze hadden ook slang dat tot 1400 graden hittebestendig was... maar dat is alleen te verkrijgen per meter en dat kost €20,- :hammer:

Jullie kunnen wel zien dat ik electro gewend ben :mrgreen:

Die kan je gebruiken
Wordt wel warm maar niet zo heet dat t smelt
En benzine motor wordt veel heter
Wel gaaf van t weekend knallen?
Ga zondag Dan neem ik hem ook mee

Ik weet niet of ik zondag red, Diana werkt ook dus ik moet dan de kids meenemen.
Morgen ff langs Rob een accupakje halen, deze die er inzit vertrouw ik niet.

Wat zit in jou Dazzler?

Hehe, eindelijk weg bij de schapenscheerder. ;) Dat juffie, Roos heet ze dus en staat nog niet op de Bangalijst van 0251, heeft twee talenten maar geen taalknobbel. 8O Wel vreselijk gelachen omdat er een hele kudde Engelsen aanwezig waren. Was gezellie en voor herhaling vatbaar (ook al lieten sommigen het afweten). :D

Volgende keer ben ik er ook bij :p

Sleur, ik hoorde jou gisteren zeggen op de club dat jij ook nog een lipo met beccie had?
Kan ik die overnemen, of ik besteel dan nieuw voor je :wink:

@ Vinni: thanx

zo , mijn xtra is 90 % klaar , flink door gebuffelt .

ik grijp alleen mis met de juiste prop .
heb nodig een 16x10 of een 17x8 ,voor benzine motor
heeft iemand dat liggen ?
of mits rob open is ,wil iemand het dan meenemen ?
misschien mag ik zelf even naar rob , maar volgens mij heb ik morgen last van een gezinsdag :rolleyes: :oops: ;)

ga morgen wel ff de motor starten ,met zolang een 15x8 prop die ik nog heb liggen .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back