Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tito en ik ook heelrijk gevlogen. Niet op het veld..... We hebben een mooi groot veld van een boer gevonden waar we mogen vliegen. En als ik zeg groot bedoel ik ook groot :) GEwoon even geen zin in drukte en geklep om ons heen.......

Op la balkonia is het vanmiddag ook lekker warm, en heerlijk rustig ;)
yep , ik was ook gesloopt , maar ff veldhangen kick je van op ;)
voor je het weet is het weer maandag .

morgen lekker vliegen, stuk rustiger :-)
nu heerlijk op la balkonia :-)

als floor zin heeft ga ik morgen ook weer naar het veld !! kan er geen genoeg van krijgen :p

GEwoon even geen zin in drukte en geklep om ons heen.......

allemaal ongesteld lees ik ;)

was erg gezellig op das felt , en ik heb erg veel lipo;s leeg gevlogen :p

die dogfighter is echt da bom , wat vliegt dat mooi zeg !!
ik ben bang dat er binnenkort wel een stuk of 8 rondvliegen , velen zien hem wel zitten ;)

helaas bij de laatste vlucht heeft de prop de grond geraakt terwijl hij best hard ging , daardoor de prop stuk , en is bij de onbalans de motor van zijn ophanging losgeraakt .
vanavond ff fixen dus .

sleur had nog even de topspeed gemeten v/d de dogfighter en dat was 165kmpu met 3s , laat staan bij 4s over een paar weken :cool:

ook met de funjet gevlogen , maar daar zijn de servo's te zwak bij volgas op 4s , dan stuurt hij niet meer .

ik had de vibro wel mee , maar daar ben ik niet aan toe gekomen .

kortom , topdagje , en hopelijk morgen weer een stapeltje lipo's leeg te vliegen ;)

proost !!!!

Gaat nog is wat worden je bedrijfje Burp:thumbsup:

Moet niet teveel op werken lijken hoor ;)

Was even gezellig op het veld. Tenniswedstrijd was verplaatst naar morgen maar mij niet verteld. Kon dus even langs komen. Nu lekker aan een biertje.

Vanavond waarschijnlijk niet naar de Drossel ivm een verjaardag. Scheelt op een enkele rit minimaal 45 minuten fietsen.....

Was weer top op het veld. En ook nog een paar keer gevlogen. ;) Lekker druk, zowel op de grond als sinds ook in de lucht. En dat zonder noemenswaardige klappers (nou ja, op een technisch gebrek aan een ontvangeraccu bij iemand na dan). 8)

@junkie: Het was 153, 166 en 159 km/u maar dan moet je er wel bij zeggen dat het wind mee bij windkracht 3 was. :oops: ;) Maar mijn Dogfighter is van de week zeker luchtwaardig. :yes:

dus toch een klap prop...

klap prop kan geen kwaad , wil ik er ook wel op hebben ,
maar als ik een klapprop had gehad en de grond schampte bij 100kmpu was hij ook wel stuk hoor ;)

Was weer top op het veld. En ook nog een paar keer gevlogen. ;) Lekker druk, zowel op de grond als sinds ook in de lucht. En dat zonder noemenswaardige klappers (nou ja, op een technisch gebrek aan een ontvangeraccu bij iemand na dan). 8)

@junkie: Het was 153, 166 en 159 km/u maar dan moet je er wel bij zeggen dat het wind mee bij windkracht 3 was. :oops: ;) Maar mijn Dogfighter is van de week zeker luchtwaardig. :yes:

ach , we roepen toch het liefst de hoogste getallen ;)

mijn dogiedog staat weer klaar , mooie nieuwe rode spinner erop , alles zo ff nalopen , mits morgen vliegen weer ff uittrimmen .

* schoonheids slaapje houden gaat , stort aardig in *

Zo lekker gevlogen, landen gaat redelijk ik krijg hem beter onder controle en nu ook zelf de lucht in gestuurd, alles wordt beter zelfs de motor:D, deze slaat op dit moment niet meer af dank aan een vilt klonk een idee van Ronald en het werkt goed kissie vliegt nu 15 min: en dan nog branstof over:D kijken of ik morgen kan gaan vliegen. en ja het was heel gezellig

Zo, shoarma zit er in, bodem is gelegd voor vanavond (hoewel die twee pintjes al aardig effect hebben :?). Nah ja, feestuh dan maar... :celebrate: :bday:

Zo, shoarma zit er in, bodem is gelegd voor vanavond (hoewel die twee pintjes al aardig effect hebben :?). Nah ja, feestuh dan maar... :celebrate: :bday:

Ja, was erg gezellie bij de schaapjes tent. Leuke tante in de bediening met
grote oren zoals sleur ze noemt.

Heeft ook de fiets in orde gemaakt en gaat zo ook richting club.

(hoewel die twee pintjes al aardig effect hebben :?).

ik voelde die paar biertjes daarstraks ook lekker aankomen :p

ike gaat lekker filmpie kijken op de bank .

veel plezier op de club , wellicht zie ik een aantal van jullie morgen weer op das veld .

mijn dogvechter ligt er weer helemaal klaar voor , richtingroer ook gelijk voorzien van scharnieren .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back