Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga je redden, dat weet ik nu al ;)
Tsja, kwestie van flink doorplakken en hopen dat het allemaal droog is morgen. :( Meeste tijd gaat in die klut motorbevestiging zitten. Gaatjes van de motor en het meegeleverde motorplaatje kloppen notaaurlijk voor geen meter. :evil:

Verf ligt nu te drogen... 8)
dogfighter1_2.jpg

De man waar ik de dogfighter heb gekocht was zeer te spreken over RC-Addict. Snelle verzending en up to date voorraad op de website. :rolleyes:
Ja, maar moet je wel open zijn als ik er ben. En ik heb geen zin in geregel want ik weet niet hoe mijn dagplanning loopt. De ene keer om 15:00 klaar, de andere keer om 17:00. Dus niet open, geen verkoop. :bye:

Update: volgende week gaan ze zaaien :p
Vandaag waren ze druk bezig met een lasertheodoliet en twee trekkers. En dat terwijl Erikkk stond te fladderen. ;)

klaar voor morgen, lijpo's geladen, stinker is er klaar voor en de vloot van paps ook, lekker knallen morgen.

heb de stinger ook klaar en de dazzler en de inspire en de funjet en de raptor en de tojeiro en de trex 600 effe lekker knallen

neem waarschijnlijk nog iemand mee die ook lid wil worden
die vliegt nu in abbenes maar heeft filmpjes gezien en vindt t wel een erg gezellig clubje ACH dat is

Tsja, kwestie van flink doorplakken en hopen dat het allemaal droog is morgen. :( Meeste tijd gaat in die klut motorbevestiging zitten. Gaatjes van de motor en het meegeleverde motorplaatje kloppen notaaurlijk voor geen meter. :evil:

Verf ligt nu te drogen... 8)
dogfighter1_2.jpg

Ja, maar moet je wel open zijn als ik er ben. En ik heb geen zin in geregel want ik weet niet hoe mijn dagplanning loopt. De ene keer om 15:00 klaar, de andere keer om 17:00. Dus niet open, geen verkoop. :bye:

Vandaag waren ze druk bezig met een lasertheodoliet en twee trekkers. En dat terwijl Erikkk stond te fladderen. ;)

Lekker kleurtje Sleur, was je patentkleur op ?

Gorby sterkte man.

Ik ben werken maar er zullen er genoeg zijn morgen zal eens kijken of ik betaald kan vliegen (vliegen tijdens werk altijd goed):D:D

André

Mailtje doorgestuurd heeft naar jou baas :D ;)

@ Sleur: ben je kleurendoof ofzo? Dit is echt de lelijkste kleur groen die ik ooit heb gezien :shock: :teacher:

Gorby sterkte man.

Mailtje doorgestuurd heeft naar jou baas :D ;)

@ Sleur: ben je kleurendoof ofzo? Dit is echt de lelijkste kleur groen die ik ooit heb gezien :shock: :teacher:

mooi met een beetje mazel hoef ik nu morgen helemaal niet te komen kan ik ook lekker vliegen

En jij bent wel knap? :? :lol: ;)

PMS kleurtje ;-)
Dan wel uit de Fluor serie. ;) Prima toch? Weet ik zeker dat niemand hem meeneemt. :D En in de lucht snel te herkennen. :yes:

Morgen geen Dogfighter mee. Ik ga zo lekker maffen. De hele week om 05:00 eruit en om 23:00+ er weer in breekt toch op. Morgenavond ook weer laat (denk ik). Ik ben geen 18 meer hè. ;)

corby ; ook sterkte van deze kant .

maar je zus is toch niet zo oud ? echt shocking :(
ik durf geen peuk meer op te steken .

siggy of andere vliegers ; heeft iemand nog wat geladen 3s lipo's die je morgen niet gebruikt ? kan ik ze ff leegvliegen met de dogfighter , ik heb maar 3 lipo's .
rond de 2200 en 2700 mah

bvd ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back