Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
mogge,

zijn er zaterdag ook koffie en hapjes , of is het feitelijk een gewone vliegdag ?

nog ff 1 dagje buffelen en daarna lekker instorten :D

Ik denk niet dat de Dogfighter klaar is. Gisteravond de vleugel in de verf gezet, vanavond nog een keer. Dan pas kan de elektriek er in. Moet ook nog de ontvanger en ESC opzoeken. Niet echt zin in om te haasten. :nooo:

De boombox hangt de hele dag aan de tiet, bleek een beetje erg leeg. Hopen dat de accu's niet gaar zijn geworden door te ver ontladen. :oops: Maar ik heb altijd de Monsun (+2 volle accu's), de Sleurphira (+3 volle accu's) en de Super Danone (+1 volle accu) nog. Da's 6 vluchten en dan nog 6 keer ouwenelen van 30+ minuten. Ik kom de dag wel door. :rolling:

Bij RC-Addict. Ik zit al anderhalve week in Zaltbommel maar ophalen voor 17:00 is kansloos. Is zo'n hobby winkeltje vanuit huis.

Zeker nog niet bij RC-Addict wezen kijken ;-) als ze daar wonen is het toch niet goed.
Showroom + racebaan etc. op een industriegebied, lijkt mij een normale winkel alleen met aangepaste openingstijden. Je kan er op afspraak overdag ook terecht.

Ik ben morgenmiddag natuurlijk op het veld. Ook heli FF testen.
Nieuwe lagers er in. Hopelijk nu geen problemen meer.

Wat voor probleem?

Ik denk niet dat de Dogfighter klaar is. Gisteravond de vleugel in de verf gezet, vanavond nog een keer. Dan pas kan de elektriek er in. Moet ook nog de ontvanger en ESC opzoeken. Niet echt zin in om te haasten. :nooo:

De boombox hangt de hele dag aan de tiet, bleek een beetje erg leeg. Hopen dat de accu's niet gaar zijn geworden door te ver ontladen. :oops: Maar ik heb altijd de Monsun (+2 volle accu's), de Sleurphira (+3 volle accu's) en de Super Danone (+1 volle accu) nog. Da's 6 vluchten en dan nog 6 keer ouwenelen van 30+ minuten. Ik kom de dag wel door. :rolling:

Ga je redden, dat weet ik nu al ;)

Heeft iemand nog een metertje Turnigy white leds voor mij? Ik betaal nieuwprijs uiteraard. OF bestel direkt nieuwe voor je.

Zeker nog niet bij RC-Addict wezen kijken ;-) als ze daar wonen is het toch niet goed.
Showroom + racebaan etc. op een industriegebied, lijkt mij een normale winkel alleen met aangepaste openingstijden. Je kan er op afspraak overdag ook terecht.

De man waar ik de dogfighter heb gekocht was zeer te spreken over RC-Addict. Snelle verzending en up to date voorraad op de website. :rolleyes:

Wat voor probleem?

Lagers waren rot. Deze heb ik vervangen. Koppeling liep daarom in de soep.

Nu FF mijn spullen pakken en richting het veld.

Even ter info. Ze zijn nu bezig op het nieuwe veld met vlakken en freesen. Ik denk ook dat ze gelijk het gras gaan zaaien, maar dat hoor ik zo wel.

Even ter info. Ze zijn nu bezig op het nieuwe veld met vlakken en freesen. Ik denk ook dat ze gelijk het gras gaan zaaien, maar dat hoor ik zo wel.

Van mij mag het nieuwe veld klaar zijn,lekker met de bigscales los!
Heb vast zin aan morgen.

Groetjes vanaf het terras ,proost !:p

Vanaf de wadden waar we burpje zijn kinderfeestje vieren. Met een biertje aan het water.

Laatst bewerkt door een moderator:

Update: volgende week gaan ze zaaien :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back