Sleurhutje
Forum veteraan
Wel goed lezen. :teacher: KAN tot 6S, staat nergens dat-ie bij mij nu op 6S gaat. Zal gewoon 3S worden, ik heb nog 2200mAh's van de FuckNjet en heli. Die eerst maar opbollen.Dogfighter op 6S ? Wil ik meemaken ;-)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wel goed lezen. :teacher: KAN tot 6S, staat nergens dat-ie bij mij nu op 6S gaat. Zal gewoon 3S worden, ik heb nog 2200mAh's van de FuckNjet en heli. Die eerst maar opbollen.Dogfighter op 6S ? Wil ik meemaken ;-)
Zeker een leuk kissie hoor. Liggen er nog wat in Velsen? (kosten ze daar en incl setup?)
Zeker een leuk kissie hoor. Liggen er nog wat in Velsen? (kosten ze daar en incl setup?)
Ik heb de kit voor 89,90 (had geen zin in geleuter en pingelen, had een beetje haast). Hij heeft nog een RR-versie liggen. Geen idee wat die moet kosten. Heb je nog wel een motor nodig en zo.Zeker een leuk kissie hoor. Liggen er nog wat in Velsen? (kosten ze daar en incl setup?)
Ik heb de kit voor 89,90 (had geen zin in geleuter en pingelen, had een beetje haast). Hij heeft nog een RR-versie liggen. Geen idee wat die moet kosten. Heb je nog wel een motor nodig en zo.
Oh ja, en een foto want anders.... :rolling:
![]()
Was je daar nog nooit geweest dan ?![]()
Was je daar nog nooit geweest dan ?![]()
Het mot maar. Ik hoop een beetje van wel maar gaat wel kort dag zijn. Al het geneuzel met CA is klaar. Morgen de servos en de rest van de elektronica, nog wat verf en dan is het genoeg. :lol:zaterdag vliegen maar ?![]()
Bij RC-Addict. Ik zit al anderhalve week in Zaltbommel maar ophalen voor 17:00 is kansloos. Is zo'n hobby winkeltje vanuit huis.Waar kan ik hem nog meer halen?
iedereen veel plezier Zaterdag, ik ga morgen offshore vanuit Kristansand, Noorwegen.
Ze zaten te springen om personeel, dus ik heb maar toegegeven.......
wat ben jij stomwordt het gezellig zaterdag is ie er weer niet
nou lekker is dat weer, maar je zal het wel gezellie hebben mat al je vrienden daar :nooo: nou sterkte daar
wie is er morgenmiddag op het veld?