Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk er ook over, die dogfighter.. Kek toestelletje...
Ik moest even de collega in Santpoort dumpen, gelijk maar even langs die toko gereden. Was nog net open, wel een Dogfighter gescoord. Ik sloop de setup wel uit de half gebouwde Blizzard. Is een Torcster Purple 3542-1450kV. Met een 60A Turnigy Plush regelaartje moet het lukken tot 6S. ;) En van de Blizzard ook een mooie spinner met 9x6" klap prop. 8) Vanavond nog maar even knutselen. :lol:

Ik moest even de collega in Santpoort dumpen, gelijk maar even langs die toko gereden. Was nog net open, wel een Dogfighter gescoord. Ik sloop de setup wel uit de half gebouwde Blizzard. Is een Torcster Purple 3542-1450kV. Met een 60A Turnigy Plush regelaartje moet het lukken tot 6S. ;) En van de Blizzard ook een mooie spinner met 9x6" klap prop. 8) Vanavond nog maar even knutselen. :lol:

Dogfighter op 6S ? Wil ik meemaken ;-)

Neem je wel een schep mee als je hem gaat vliegen ? 8-O

Als die kat zoals nu met zijn nek op zijn mandje ligt, moet ik altijd denken aan die film......American history X. Is datt raar?

jij bent goed bezig :cool:

denk dat je het bij 4s al lastig gaat krijgen ;)

ik moet nog ff wachten op mijn buitenlopert ,dan kan ik ook stiekum op 4 s knallen , eerst nog ff opwarmen met 3s .

= prima, maar niet janken als ze niet meer naar huis wil he ? :help: ;)

ik maak me er geen zorgen om hoor schatje ;)

Deze had erg handig geweest toen Vin zijn vliegtuig in het mais dumpte:

Laatst bewerkt door een moderator:
En als laatste deze. Blijft mooi :D
Let op de opmerking van Siggy tegen Look :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back