Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
En jij denkt dat ze dat tolereren op het veld Junkie?
Met de funjets gingen we toen ook allemaal los .

Meeste filmpjes op de internets zijn ook van vliegclubs.
Maar alles in overleg ;)
Ik denk er ook over, die dogfighter.. Kek toestelletje...

Is niet alleen kek,maar ook verslavend !
als je daarmee vliegt waan je jezelf in de achtbaan,hij kan heel heftig de bocht om hoeken tot het je duizelt:cool:

Zo, ook weer thuis. Lekker douchen en dan pitten.
Regelaar binnen uit DE land. Motor zal nog wel een paar weken duren.
En dan regent het weer...

Zo ,en weer de groetjes vanaf een gezellig zonnig terras te amsterdam :p

Dus geen gevlieg van deze kant ,dat bewaar ik wel voor zaterdag ;)

ging jij ook nog vliegen phil?
Anders kom ik ook die kant op, volgens mij word er nu niet gevlogen toch??

André was er ook, die was ook aan het vliegen. Ik had de Funjet even uitgelaten, de motor was de afgelopen keer (vorig seizoen) uit elkaar gegaan met een landing... hij klonk een beetje rauw. Ermee gevlogen en hij ging nog als een jekko dus dat wordt weer fun zaterdag :p

André en ik hebben bij elkaar ongeveer 3 minuten gevlogen, daarna ging ik maaien. Veld ligt er weer strak bij, 2x overheen gegaan.

Vanavond naar da pub toe, maar eerst even naar Fryslân.

2012-03-22155351.jpg

André was er ook, die was ook aan het vliegen. Ik had de Funjet even uitgelaten, de motor was de afgelopen keer (vorig seizoen) uit elkaar gegaan met een landing... hij klonk een beetje rauw. Ermee gevlogen en hij ging nog als een jekko dus dat wordt weer fun zaterdag :p

André en ik hebben bij elkaar ongeveer 3 minuten gevlogen, daarna ging ik maaien. Veld ligt er weer strak bij, 2x overheen gegaan.

Vanavond naar da pub toe, maar eerst even naar Fryslân.

2012-03-22155351.jpg

Ok! wel super dat het veld strak is voor zaterdag(H)
Kunnen we ff knallen hehe:cool:

Geen gevlieg dit weekend voor moi :( Mams jarig.

Wel morgen even in Vathorst wat electrospul loslaten :) En morgen contract inleveren bij mn nieuwe baas..

Ook nog even van la soll genieten op la balkonia met un cerveza ;-)

goed bezig , heerlijk dat zonnetje , heb ook verschrikkelijk veel zin in de zomervakantie , weer lekker en zonzeker naar italie :banana:

zaterdag lekker naar das velt , met maris overlegt en ik krijg gezinsdagvrij en ook een werkopname verzet naar morgen , dus zaterdag lekker vliegeren :p

Zo net andijvie gemaakt. NIET TE VRETEN!!!!
Gatverdamme man. Ik volg een receptje op google voor aardappelpure ( nooit gemaakt) moet melk in en nootmuskaat en peper en zout. Ik weet nietwwat er misgegaan is maar het was net snot. Ik denk teveel gemixt:hammer:

Smaak was redelijk maar de textuur maakte het bwleghhhhh

goed bezig , heerlijk dat zonnetje , heb ook verschrikkelijk veel zin in de zomervakantie , weer lekker en zonzeker naar italie :banana:

zaterdag lekker naar das velt , met maris overlegt en ik krijg gezinsdagvrij en ook een werkopname verzet naar morgen , dus zaterdag lekker vliegeren :p

Ik krijg ook vrij van Maris, dus dat gaat weer gezellig worden ;)

Zo net andijvie gemaakt. NIET TE VRETEN!!!!
Gatverdamme man. Ik volg een receptje op google voor aardappelpure ( nooit gemaakt) moet melk in en nootmuskaat en peper en zout. Ik weet nietwwat er misgegaan is maar het was net snot. Ik denk teveel gemixt:hammer:

Smaak was redelijk maar de textuur maakte het bwleghhhhh

Hier zometeen lekker aan de hutspot met een balletje gehakt :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back