Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor wie gisteravond mee stond te gluren op de club. Het oorspronkelijke schema om het display aan te sturen was dus compleet fout. :evil: De pinaanduidingen op het stuurchipje waren onjuist. Vandaag de logic analyzer erop gehangen en daaruit bleek al snel dat er geen ruk klopte. In blauwe cijfertjes dus de juiste pennetjes. Spannend dat dit ontwerp al sinds 2009 "probleemloos" functioneert. Kennelijk bouwt niemand dit. :hammer:

Nu gaat het aansturen van het LCD via I2C zonder problemen. Twee draadjes in plaats van minimaal zes om het schermpje te besturen.

Schematic_diagram.jpg

/lekker belangrijk :nooo:

Voor wie gisteravond mee stond te gluren op de club. Het oorspronkelijke schema om het display aan te sturen was dus compleet fout. :evil: De pinaanduidingen op het stuurchipje waren onjuist. Vandaag de logic analyzer erop gehangen en daaruit bleek al snel dat er geen ruk klopte. In blauwe cijfertjes dus de juiste pennetjes. Spannend dat dit ontwerp al sinds 2009 "probleemloos" functioneert. Kennelijk bouwt niemand dit. :hammer:

Nu gaat het aansturen van het LCD via I2C zonder problemen. Twee draadjes in plaats van minimaal zes om het schermpje te besturen.

Schematic_diagram.jpg

/lekker belangrijk :nooo:

Je heb het toch gevonden zo te zien :D

ik zit weer in de vertraging............toch nog werken.............:D
Blijft een lollig beroep, elke dag een verrassing!!!:yes::yes::yes:

wat zij je ook weer:klus hier weer bijna klaar, met een beetje mazzel morgen de chopper en Donderdag de eerste vlucht van Billund naar Amsterdam.
Geen reet uitgevoerd deze klus, dus kom lekker uitgerust thuis.....
Volgende week een refresher van mijn survival training en dan als het goed is de rest van de maand vrij!!!

er isw een spreek woord dat zegt : nooit de huid verkopen voordat je de beer geschoten heb.:D:D:D:D jammer voor je dat je niet naar huis kan ik hoop dat je wel optijd bent voor de opening van het vliegseizoen:D:D:yes:
in de avond een feestje:yes:

wat zij je ook weer:klus hier weer bijna klaar, met een beetje mazzel morgen de chopper en Donderdag de eerste vlucht van Billund naar Amsterdam.
Volgende week een refresher van mijn survival training en dan als het goed is de rest van de maand vrij!!!

er isw een spreek woord dat zegt : nooit de huid verkopen voordat je de beer geschoten heb.:D:D:D:D jammer voor je dat je niet naar huis kan ik hoop dat je wel optijd bent voor de opening van het vliegseizoen:D:D:yes:

Tja, je weet het echt nooit in deze bussiness.
opening ben ik wel bij, en wordt hooguit een paar dagen later, maar kom echt naar huis!!!
Overigens betalen die paar extra dagen mooi voor mijn nieuwe zender..............:D

Brace, Brace, Ditching! :help:

CQqVOfbEmCI[/media] Training - YouTube

Zwem ze...

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanmiddag de 600 maar weer is loslaten. Nieuwe software op de Beastx en Trex600pro main gear en pinion erop,ben benieuwd hoe stil hij nu is ;)

Tjonge jonge,mooiste vliegweer wat er is !!
Gelukkig moet ik werken :(
Check, junkie gaat weer vrolijk worden want vandaag is de eerste rokjesdag. 8O :mrgreen:

wat is nu een goede, alternatieve, motor voor op de EZ*, die wel leverbaar is ik HK? :)
Niet, de voorraad van HK is echt belabberd. Laatst ook voor Big Mac lope legge zoeke maar het is echt triest gesteld. Leuk dat je 400.000 nieuwe dingen in je lijst opneemt maar een beetje knap iets op voorraad houden is kansloos voor Hongkongnezen. :(

@PH-ILS: You gebruikte een pre-paid credit card (debet card eigenlijk dus) voor aankopen? Welke merk/provider is dat? De kids willen voor hun telefoontjes spelletjes kopen maar dat gaat natuurlijk niet op pa's kaartje. :nooo: :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back