Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
klus hier weer bijna klaar, met een beetje mazzel morgen de chopper en Donderdag de eerste vlucht van Billund naar Amsterdam.
Geen reet uitgevoerd deze klus, dus kom lekker uitgerust thuis.....
Volgende week een refresher van mijn survival training en dan als het goed is de rest van de maand vrij!!!
Zou wel lekker zijn als ik er bij kan zijn met de opening van het vliegseizoen......(misschien de Katana los???)

klus hier weer bijna klaar, met een beetje mazzel morgen de chopper en Donderdag de eerste vlucht van Billund naar Amsterdam.
Volgende week een refresher van mijn survival training en dan als het goed is de rest van de maand vrij!!!
Zou wel lekker zijn als ik er bij kan zijn met de opening van het vliegseizoen......(misschien de Katana los???)

Interesse in een Extra 330L? *kuch* :oops: :)

Sleur laat die eagle tree nog maar even zitten, ik ga eerst wat andere dingetjes proberen.
Ohoh, van proberen hebben diverse mensen op de club nu nog de nadelige gevolgen. :( Gebruik goede elastieken. :teacher:

Hahahaha, sjeikie is naar Legoland geweest. Ben je daar niet te oud voor? ;) :lol:

Vandaag 50.000 LEDs, 400 ICtjes en wat klein spul besteld. 8O Mijn volgende Diksk wordt dus zo'n 4 meter diameter en met heeeeeeeeeeel veel verlichting. :D :hammer: :nooo: Of was het nou om een demogevalletje te maken voor de nieuwe toko... :rolleyes:

Hahahaha, sjeikie is naar Legoland geweest. Ben je daar niet te oud voor? ;) :lol:
wel er vlak langs op de heenweg, en morgen ook weer, maar nog nooit tijd gehad om er te gaan kijken, lijkt me eigenlijk wel leuk om te zien!

Enne, alle bezoekers van dit forum hebben toch nog steeds speelgoed...........:confused:

Gister de vifa carat centerspeaker afgebouwd. Alleen nog even een mooi speakerdoekje ervoor maken. Waarschijnlijk maak ik dat van wit speakerdoek.

Links zie je ook de achterkant van de Hypex/ Vifa subwoofer:)

Rechts onderin het kasstje komt de mediacenter pc,en links de Denon versterrker. Ik gebruik nu de Vifa 2.5 weg surround speakers als voorspeakers, maar als de Vifa Carat 3 weg pilaren helemaal klaar zijnn komen die voor te staan.

Als datt allemaal klaar is wil ik een mediastreamer hebben maar ik weet niet of dat nog voordelen heb tegenover de mediacenter pc????

30v1278.jpg

Misschien een interessant verhaal voor wie het interesseert hoe je het zwaartepunt in een vlucht kunt controleren. Deze methode werkt uitstekend. flink hoogte maken, motor minimaal toerental (niet uit voor elektro!), duiken in 45 graden en dan kijken wat-ie doet. 8) Wel weer op tijd recht trekken i.v.m. naderende klei. :mrgreen:

thanx , zal het ff doornemen ;) ff kijken of dat lukt met mijn mavo diploma :oops: ;)

ik had gezegd naar de club te komen , lijkt me ook weer is gezellig , maar maris is pas 21;00u thuis .
bovendien de hele dag lope lege latexen vanaf een steiger , dus ik wil het geen gaarheid noemen ,maar voel me totaal gesloopt :( , dus dat maris werkt komt me goed uit ;)

veel plezier allemaal !

Laatst bewerkt door een moderator:
wel er vlak langs op de heenweg, en morgen ook weer, maar nog nooit tijd gehad om er te gaan kijken, lijkt me eigenlijk wel leuk om te zien!

Enne, alle bezoekers van dit forum hebben toch nog steeds speelgoed...........:confused:
Ja, feit. Ik speel ook nog eens in de zoveel weken met Lego. Wel met één van de kids maar het blijft oneindig leuk om gewoon nutteloos dingen te bouwen. :yes: :rolling: Getuige ook het feit dat er op de Lego dagen meer volwassenen dan kinderen zijn. :?

Als datt allemaal klaar is wil ik een mediastreamer hebben maar ik weet niet of dat nog voordelen heb tegenover de mediacenter pc????
Voordeel: Klein kastje dat alles wel slikt, zeker als je ook WiFi/LAN er op hebt zitten. 8)
Nadeel: Niet flightsimmen op een grote televee. :mrgreen:

Ziet er strak uit. :yes: Ik zou geen doek voor de speaker doen. Mooie techniek moet je niet verstoppen. :nooo: :D

Groot simmen wil ik wel. En zo groot is mijn mediacenter pc niet. Denk dat ik het dus gewoon bij de mcpc hou.

Ik wil ook speakerdoek om stof uit de tweeter te houden.

Is er iemand die heel toevallig een propmenemer heeft liggen van een Turnigy SK2830 motor?
http://www.hobbyscene.com.au/hobby/...eda06f020e43594a9c230972d/t/r/tr-35-acc_2.jpg

het gaat dus om het asje wat met 4 boutjes op de motor wordt gemonteerd en evt. de spinner...

Dat :onweer: klooie ding breekt natuurlijk weer af... :-( ...
HK heeft ze niet op voorraad... (de nwe motoren hebben 3 boutjes..)

Uiteraard is een hele motor ook ok :thumbsup:

(is van de Quad, die vliegt zo moeilijk met maar 3 motoren) :?

Groot simmen wil ik wel. En zo groot is mijn mediacenter pc niet. Denk dat ik het dus gewoon bij de mcpc hou.

Ik wil ook speakerdoek om stof uit de tweeter te houden.
Gewoon zo eens per week even lekker hard aan zetten. :mrgreen: Blaast vanzelf schoon. :yes: :?

Nickos had ook van zijn quad een tri gemaakt. :yes: Of dat ding ooit gevlogen heeft... :oops:

nickos_tricopter.jpg

Is er iemand die heel toevallig een propmenemer heeft liggen van een Turnigy SK2830 motor?
http://www.hobbyscene.com.au/hobby/...eda06f020e43594a9c230972d/t/r/tr-35-acc_2.jpg

het gaat dus om het asje wat met 4 boutjes op de motor wordt gemonteerd en evt. de spinner...

Dat :onweer: klooie ding breekt natuurlijk weer af... :-( ...
HK heeft ze niet op voorraad... (de nwe motoren hebben 3 boutjes..)

Uiteraard is een hele motor ook ok :thumbsup:

volgens mij zoals ik zie op de foto ,heb ik er 1 liggen , ik kom er eigenlijk zelf 1 tekort .

dus ook met 4 boutjes ,en past op een turnigy C 3530-1100 .

maar volgens mij is dat dezelfde propmeenemer als de sk 2830 ?

heb je er haast mee ? waarschijnlijk ben ik aankomend weekend ff op het veld , of ik moet hem ff opsturen naar waar jouw huis is ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back