Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, dat geloof ik graag. Nou wie weet..

Bijkomend nadeel van Moki:

R 150 5 cyl. Radial 150cc 8.5HP 4300 150 2 BI. 26/14-28/12 £2,495 Collector Ring Standard
Nee, dan ga ik liever voor een andere motor :yes:

ik heb even een vraagje : ik had m'n depdart werkend op de kast gelegd en als ik er nu een geladen lipo op aansluit blijft de regelaar piepen, het is steeds 1 sec een piep en dan weer 1 sec stil en dit gaat zo door, het betreft een Turnigy plush 12A-E, motor aangesloten is een Turnigy 2204-14T.

iemand enig idee wat dat kan zijn ? ( ik heb al meerdere lipo's geprobeert)
(als ik het werkend kan krijgen kan ik mss morgen toch nog indoor komen vliegen ^^ )

ik heb even een vraagje : ik had m'n depdart werkend op de kast gelegd en als ik er nu een geladen lipo op aansluit blijft de regelaar piepen, het is steeds 1 sec een piep en dan weer 1 sec stil en dit gaat zo door, het betreft een Turnigy plush 12A-E, motor aangesloten is een Turnigy 2204-14T.

(als ik het werkend kan krijgen kan ik mss morgen toch nog indoor komen vliegen ^^ )

Hoe staat de trim op je zender? Zet die eens helemaal dicht.

gewoon komen dat wordt wel geregeld door een bekwaam persoon ( niet ik tekort ervaaring) ik denk dat je eerst volgas moet geven DAARNA ACCU AANSLUITEN totdat hij 3 a4 x gepiet heeft daarna gas dicht. DOE DIT ZONDER PROP hierna zal het piepen overzijn denk ik, MAAR IK KAN HET VERKEERD HEBBEN.

grrrr ben er uit, kreng werkt..... reversing op de throttle uitzetten doet echt wonderen ...... zo nog ff 4 lipo's laden, tijd voor een pintje

Bedankt voor alle tips !

setje klaar zetten voor morgen,
Sky Hero, check
Easy star, check
Depdart, check

Hier alvast een voorproefje :hammer:
De drummer kan ook lekker maat houden zeg :teacher: :confused: Dat lukt mij nog wel beter :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back