Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat voor Phablet? :rolling:

m1fz82uavr9r.jpg

Zooo, Weekend :banana:

Morgen maar es een dagje aan de vliegvloot besteden :yes:

Alles in de hangaar even een voorjaarsinspectie geven en accu's reanimeren ;)

Daar zeg je wat Ronald, moet ook maar weer eens de vliegtuigen erbij gaan pakken. Mustang naar de club en vliegklaar maken. Daarna weer verder met de Spit. Heb nog een Funjet gereed te maken maar Marcel komt maar niet op de koffie ;)

Wat voor Phablet? :rolling:
In dat lijstje staat 3x hetzelfde over twee apps naast elkaar. :? Voorwaarde is dat de apps in venster mode kunnen werken (Android 3.2 of beter). En van dat fotobewerking is natuurlijk ook gelul, dat wordt bepaald door de software niet de hardware en zal op zo'n superscherm als de iPad beter gaan. :yes: Vanwege het scherm zou ik nog wel een nieuwe iPad kopen. 8O Maar wel voor erbij op de bank, niet voor onderweg. Ik ben zeer te spreken over de Galaxy Note (al na twee dagen gebruik).

Daar zeg je wat Ronald, moet ook maar weer eens de vliegtuigen erbij gaan pakken. Mustang naar de club en vliegklaar maken. Daarna weer verder met de Spit. Heb nog een Funjet gereed te maken maar Marcel komt maar niet op de koffie ;)
Yep, het mooie weer komt er weer aan, nwe veld zit voortgang in, dus klaarmaken dat spul :yes:

Ik meen zefs gelezen te hebben van Marcel dat het 2 schroefjes waren bij de funjet (100 pag. terug) ;-) :oops:

wanneer kom je weer 's langs? (gaat routeplanner toesturen aan Burp)

Mja Burp.. laten we even lekker gaan schaalvliegen dit seizoen.. De Mustang ligt ook klaar. Wel zin om te knallen!

Misschien (jaja, zo twijfelachtig als ik ik kan zijn!) dat ik de Extra 330L met 50cc DA ga verkopen om ruimte te maken voor een nieuwe bigscale, welke ik in mn hoofd heb zitten. Kan wel al zeggen dat het een schaalkist wordt..

*kuch*

:)

@Vinni: I know, ik zou er eigenlijk gewoon mee moeten gaan vliegen.. Maar.. maar.. Ik heb iets in mn hoofd zitten en dat kost een boel centjes.. :D

Bijna allemaal al vrij.
Ik zeg morgen middag vliegen. Moet zelf nog wel werken, maar om 15:30 op het veld is geen probleem. Dan heet het weer ATV vliegen.

Dit weekend ga ik zondag vliegen. Zaterdag andere dingen te doen en de zondag wordt het best qua weer.

Net even de Laser 3D laten pruttelen. Loopt nog erg rijk, maar heeft wel power met die 12X3,75. Dat wordt prophangen dit weekend.

bellen met een 10" tablet.. juist.

Nee, dan bel ik liever met mijn HTC telefoontje en tether ik naar mijn asus slider tablet om die te voorzien van internet. Net zo makkelijk (als je eenmaal de instelling goed hebt staan) :)

ja kan ook, ik gebruik het niet echt veel, maar meer om alle mogelijkheden te testen.
Maar soms is het gewoon handig. HTC telefoontje die je met 1 hand kan vast houden gaat een stuk beter idd :))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back