Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaja, dat zei je de vorige keer ook :hammer: :wink:

Weet je wat nog irritanter is, dat één oor dicht zit en daar zit een vreselijke brom in, alsof er een straat verderop een dieselaggregaat staat te draaien.... daar wordt je pas helemaal gek van :yes:
Ligt bij jullie de straat weer open dan? 8O ;)

@ph-ils, als het wel overdraagbaar was, had ik wel een treinreis gemaakt ;)
Het heerst wel in de Zaanstreek, bij de huisarts was het overvol :(

Pro wing is in duitsland in soest bij dorthmund
Uiteraad is er bier en eten
Schijnt groter tewezen als lerthe
We moeten hier alleen we reseveren voor de campif
Wel gezwellie als je mee gaat

hoi frank
dat kunnen we regelen
voorals nog gaan

marco
marcel
erik
ronald
joop?
phill
en jij
en ik met fam
mischien nog iemand vergeten maar een beetje t zelfde groepje als naar lerthe
gezellie

Gister niet naar de club kunnen komen. Eerst richting heiloo,moeders halen. En weer terug voor een verjaardag.

Daar heeft Joop niet veel aan. Dat is namelijk de DX7s en DX8. Niet de eerdere DX7. Daarnaast is het wel veel geld voor een kopietje gebrekkig Nederlands (verwachting is iets met Google Translate of dixsletsies Nederlants).

Daar heeft Joop niet veel aan. Dat is namelijk de DX7s en DX8. Niet de eerdere DX7. Daarnaast is het wel veel geld voor een kopietje gebrekkig Nederlands (verwachting is iets met Google Translate of dixsletsies Nederlants).

klopt en dat heb ik zelf ook gedaan maar er staan worden in die niet te verlalen zijn of ik snap het niet dat laaste hou ik mijn aan :D
maar in ieder geval bedankt edwin

Gebruiksaanwijzing is overbodig. Meerdere mensen op de club hebben de Dx7, dus gewoon uitleg vragen en zelf mee rommelen thuis. Zo ingewikkelt is de zender echt niet. Pretty straight forward if i may say so. ;)

in dat geval ga ik dan eindelijk maar eens vertalen voor Joop...........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back