Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ sleur bezit jij navigatie voor een samsung 10.1 misschien ?????
Zit er standaard al op van Google. Is een blauw pijltje tussen de Apps. Alleen heb je daarvoor wel een 3G internetverbinding nodig. Anders zijn er ook offline producten. Gratis en officieel in Nav Free Benelux/Europe. Niet de beste software en meest recente kaarten maar werkt op zich wel goed en is gratis. Hacky-cracky is er ook genoeg (maar dat heb ik hier niet gezegd ;)).

Zit er standaard al op van Google. Is een blauw pijltje tussen de Apps. Alleen heb je daarvoor wel een 3G internetverbinding nodig. Anders zijn er ook offline producten. Gratis en officieel in Nav Free Benelux/Europe. Niet de beste software en meest recente kaarten maar werkt op zich wel goed en is gratis. Hacky-cracky is er ook genoeg (maar dat heb ik hier niet gezegd ;)).

ik denk dat ik dinsdag je even moet spreeken denk ik;):D

Wordt ik net wakker... voel me nog steeds zo ziek als een hond :cry:
Ik denk dus niet dat ik er morgen bij ben :showass: :help:

---vandaag een heleboel paracetamol gaat slikken :teacher:---

geen probleem sleur, ik ga wel ff kijken op het veld wie er is om de EZ z'n maiden te geven...
neem maar mee, ben er rond 13.00.....

mogge allemaal

sorry ik breng haar zondag weg om 13.30 naar schiphol zondag daarna met een gepaste rodgang naar egmond en dan heeft ze hem mee :D
maar mag volgende week ook hoor geen haast.

Uhh, ff voor je agenda, egmond is deze week hoor ;-)
Wordt ik net wakker... voel me nog steeds zo ziek als een hond :cry:
Ik denk dus niet dat ik er morgen bij ben :showass: :help:

---vandaag een heleboel paracetamol gaat slikken :teacher:---

Ik zeg doen.., wel komen hoor!! sterkte man..

Ik weet niet, hier in Huize Sleur liepen er drie te kuchen en te snotteren. Ik was druk aaan het werk en had fast geen tijd voor. Dus ook nergens last van. Op kantoor waren er ook een aantal die een tot twee weken offline waren.

Sterkte aan alle kuchers en proesters.. Been there, done that. :(

Morgen geen gevlieg voor mij, ondanks de metalheads.. :) Veel plezier morgen.

Ga vandaag en morgen even rustig met vrouwtje leuke dingen doen. Ook weer eens tijd voor..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back