Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh ja, voor een ieder die in het bezit is van mijn zakelijke mobiele nummer, eindigend op 1128, graag uit uw adresboekjes verwijderen. Vanaf maandag is dat nummer niet meer van Sleur maar van een nieuwe medewerker. Kan ik lekker rustig mijn laatste 3 maandjes als huidige directeur volmaken. :p

Oh ja, voor een ieder die in het bezit is van mijn zakelijke mobiele nummer, eindigend op 1128, graag uit uw adresboekjes verwijderen. Vanaf maandag is dat nummer niet meer van Sleur maar van een nieuwe medewerker. Kan ik lekker rustig mijn laatste 3 maandjes als huidige directeur volmaken. :p

Check :yes:

PanneNkoek is niet meervoud. De koek wordt gebakken in een pan. De Nederlandse taal wenst dat je het als;

enkelvoud: PanneNkoek uitspreekt
meervoud: PanneNkoeken uitspreekt

Geef nou maar toe dat je een vaud gemaakt hebt in je naam :vamp: :lol:

oke nederlandse taaldeskundige : dan dit, is het geitenlul of geitelul geef hier eens andwoordt op. ja ik weet het mijn nederlands is niet altijd goed.:D;)

mijn kant verwijderd;)

verwijderd;)

ok ok heb het woordenboek er ff op nageslagen, spike je hebt volgens de officiele Nederelandse spelling helemaal gelijk ..... gvd weer m'n naam aan passen ........ NOT .... ach en anders noem je me toch gewoon Cas :p

@Sleur.. 13:00 is prima

Zondag zonder binnen vlieger maar kom zeker ff langs , hoor dat er Metal gedraaid gaat worden ...:vamp:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back