Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikke geen tijd voor MSN hè. :nooo: Druk aan de knutsel. :yes:

Chocojoops DepFart is voorzien van LEDs. :thumbsup: 8)

wissenchocoleds.jpg

Nu mijn Diksk even repareren, de Sumo voorzien van een lichtshow 8O en mijn BeeGee even weer op zijn pootjes zetten. ;)
dat ziet er gaaf uit sleur bedankt:D:D:D ikke blij

iedereen bedankt voor de felicitatie
zoo ook weer overleefd was een gekken huis 40 volwassen en 15 kinderen
was niet normaal hoe druk t was
maar was wel erg gezellie
zo nog effe snel een dagje werken en dan is t weer bijna maandag

5p1k3 .... gaat nooit lukken mezelf in meerdere op te delen, (dat hoop ik nog zeker 50 jaar uit te stellen) :p

PanneNkoek is niet meervoud. De koek wordt gebakken in een pan. De Nederlandse taal wenst dat je het als;

enkelvoud: PanneNkoek uitspreekt
meervoud: PanneNkoeken uitspreekt

Geef nou maar toe dat je een vaud gemaakt hebt in je naam :vamp: :lol:

@ sleur, hoe laat denk je zaterdag op het veld te zijn ?
Zullen we om 13:00 afspreken dan? Kan ik wat uitslapen, opfrissen, boodschappen doen etc. :yes:

dat ziet er gaaf uit sleur bedankt:D:D:D ikke blij
Check, de spullen heb je wel, nu dat vliegen nog. :mrgreen: Ik weet hoe het voelt hoor. ;)

PanneNkoek is niet meervoud. De koek wordt gebakken in een pan.
Yep, zo zijn de regels. Tenzij Cas maar één pan heeft. Dan zou pannekoek wel weer goed zijn. :teacher: ;)

Sleur hoe vond jij de rustler rijden qua snelheid? Ik heb nu een 16 pinion en 86 spur. Motor blijft koud, ook in het gras.

Er waren niet zoveel aanmeldingen via de mail.
Of heb ik er weer een paar gemist?

Ik denk dat we op zo'n 20 man zitten, niet iedereen heeft zich via email aangemeld.
Zelf denk ik dat er nog wel meer leden komen die dag die zich niet hebben aangemeld... kan allemaal :yes:

Gaat er hier nog iemand disco/metal/bash vliegen?
+1 Like. 8O ;)

Sleur hoe vond jij de rustler rijden qua snelheid? Ik heb nu een 16 pinion en 86 spur. Motor blijft koud, ook in het gras.
Tsja, snelheid... Mijn 10SL gaat niet sneller dan 40km/u maar trekt wel lekker snel op (en binnenkort nog sneller). Toch gaat dat ding lekker vlot rond op de MACH. buiten zal het een ander verhaal zijn. Het is maar net waar je rijdt en wat je voorkeur heeft.

Hahaha, leuk vliegertje. Jammer van dat touwtje. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back