PH-ILS
Forum veteraan
Phil je hebt een PM.
Beantwoord en doorgestuurd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Phil je hebt een PM.
Gevonden, bugje in Opera. Zowel mobiel als op de pc wordt het plaatje nav_startbits.gif vervangen door een of ander plaatje van een blauwe garagedeur. :?Ik ook niet, diverse browsers geprobeerd
@ Jasper moeten we nog wat regelen voor zondag?
Ik kan uitslapen, de pilonnen heb je al.Gaan we morgen even over berichten. Zou alleen om de op en afbouw gaan. De meeste dingen zijn geregeld.
Okidoki en anders kan je me telefonisch op bellen.Gaan we morgen even over berichten. Zou alleen om de op en afbouw gaan. De meeste dingen zijn geregeld.
Je hoort het zo snel mogelijk.
Gr. Jasper
@ phils
morgen naar de club en wil je meerijden ??????of oppaswerk?????? rond 1845 naar jou toe??????
okeJa ik ga naar de club
Ja ik wil graag meerijden
Nee, geen oppaswerk
Kwartiertje later ook ok?
Thanx![]()
helaas geen club voor mij vanavond
tedruk met werk enz
moeten we volgende week maar effe kortsluiten over prowing
ben zondag met discovliegen wel van de partij
Ga je vrijdagavond nog naar de Mach.Ben je er al eens op woensdag geweest,hoe is het dan met de drukte.Ga morgenavond even heen,ligt een bestelling van de Border op afhaal op de MachNet thuis na een uur vast staan bij 010. Blijft een nare omgeving die A15, A20 en A13. :? Effe nassen en dan weer wat verlichting klodderen (zeggen ze).
Ik denk het wel, neem die twee ettertjes ook mee. Kunnen ze weer tafelvoetballen en met de racebaan.Ga je vrijdagavond nog naar de Mach.Ben je er al eens op woensdag geweest,hoe is het dan met de drukte.Ga morgenavond even heen,ligt een bestelling van de Border op afhaal op de Mach.
Doe ze de groetjes op de Mach (ja ja ik leef nog fftjes en weer terug in the Netherlands)Ik denk het wel, neem die twee ettertjes ook mee. Kunnen ze weer tafelvoetballen en met de racebaan.Qua drukte is er niet veel van te zeggen. De ene werk is het gekkenhuis, de andere werk bijna niemand. :?
Doe ze de groetjes op de Mach (ja ja ik leef nog fftjes en weer terug in the Netherlands)
Zal ik doen.Doe ze de groetjes op de Mach (ja ja ik leef nog fftjes en weer terug in the Netherlands)
Nog ff wachten na 13 Maart komen we weer die kant op is een beetje ver weg om een bakkie te doen nu lolZal ik doen.We missen je toch wel hoor. Ze vragen regelmatig of bekend is hoe het met je gaat. :?
Bakkie doen vanavond?
Hey Phil alles kitsHey Peter![]()